صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 06
کد خبر: ۳۷۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۱۲ تير ۱۴۰۳

جریان اعزام طلاب به روستا‌ها برای تبلیغ جلیلی چیست؟!

تصاویری که از اعزام گسترده طلاب و نیرو‌ها به روستا‌ها برای تبلیغ سعید جلیلی در فضای مجازی منتشر شده، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها قرار گرفته است.

رویداد ۲۴ | رجا نیوز با انتشار تصاویری که در عصرایران نیز بازنشر شده، نوشته است: امواج نیرو‌های انقلاب درحال حرکت به سمت روستا‌ها
بخشی از گروه‌های انقلابی بعد از فراخوان نهضت روستا به روستا حرکت به سمت شهرستان‌ها و روستا‌ها را شروع کرده‌اند. امروز تکلیف دینی تمام هسته‌های انقلاب و خانواده‌های ایرانی است که برای آینده کشور و جلوگیری از بازگشت انصار روحانی به قدرت اقدام کنند.»

گفتنی است طی روز‌های اخیر با تعطیلی زودهنگام حوزه‌های علمیه، بسیاری از روحانیون و طلاب برای تبلیغ جلیلی به روستا‌ها اعزام شدند.

لازم  به ذکر است که محمد تقی فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علیه قم، درباره استفاده از طلاب برای تبلیغ به نفع جلیلی گفت: متأسفانه خود حوزه این سیاست‌گذاری را داشته و جلسه‌ای در جمکران با حضور معاونان و مشاوران و مدیریت حوزه داشته‌اند.

محسن حسام مظاهری پژوهشگر مطالعات اجتماعی دین و تشیع نیز به خبر اعزام مبلغان حوزه علمیه قم برای تبلیغ جلیلی واکنش نشان داد ه است. او تبدیل طلاب و روحانیون به سربازان پیاده‌نظام یک جریان سیاسی را تبدیل رقابت‌های انتخاباتی به جنگ اسلام و کفر خوانده است و گفته اقدام سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه غیرقانونی است.

نظرات شما