رویداد۲۴ در این نشست بهشتینژاد، با تأکید بر رشد ۶۸درصدی حق بیمه تولیدی در سهماهۀ ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: این افزایش فروش، مرهون تلاش شبکۀ فروش توانمند و همکاران گرانقدر بیمه سرمد بوده که نویدبخش سالی پربار و توأم با رشد حداکثری است. وی ابراز امیدواری کرد با روندی که شرکت در آغاز سال 1403 در پیش گرفته، تا پایان سال شاهد رکوردشکنی بیمه سرمد در ادوار فعالیت خود خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به نمودار کاهشی خسارت پرداختی در سهماهۀ ابتدای سال 1403 افزود: سهماهۀ ابتدای سال پرداخت خسارت شرکت با کنترل ریسک عملیاتی و بهبود فرایندها، نسبت به مدت مشابه سال گذشته، علاوه بر کاهش مدتزمان پرداخت، 10 درصد کاهش داشته که با ادامۀ اصلاح فرایندها و ایجاد زیرساختهای لازم، سرعت پرداخت به حداقل خواهد رسید و نسبت خسارت کنترل خواهد شد.
بهشتینژاد ضمن تأکید بر استفاده از پتانسیلهای ایجادشده توسط بانک صادرات بهواسطۀ ایجاد میز خدمت در شعب بانک گفت: با توجه به همکاری مدیر شعب بانک صادرات استانها و اقدامات عملیاتی صورتپذیرفته، افزایش تعداد نمایندگان و شبکۀ فروش در اولویت کاری شعب و مدیریت امور نمایندگان قرار دارد.
در ادامه، نمایندگان استان ضمن تشکر از حضور مدیران ارشد بیمه سرمد، مسائل و مشکلات خود را بیان نمودند و در جهت رفع مشکلات، مباحثی مطرح شد.
مراسم تجلیل از نمایندگان برتر بیمه سرمد از منظر میزان حق بیمه تولیدی و همچنین نماینده برتر در حوزۀ بیمههای زندگی در استان آذربایجان شرقی در سهماهۀ ابتدای سال از دیگر برنامههای این نشست بود که توسط مدیرعامل و معاونین بیمه سرمد صورت گرفت.
بر اساس این گزارش، از نمایندگان برتر خانم عاطفه طهماسبی، آقای محمد قرهخانلو و خانم خاطره عبدالملکی با بیشترین حق بیمه تولیدی، و آقای اصغر سیفاللهی در رشتۀ عمر و سرمایهگذاری تقدیر شد.
در بازدید مدیرعامل و معاونین از مدیریت شعبۀ آذربایجان شرقی بیمه سرمد، از سوی مدیرعامل مطرح شد: بهبود تجربۀ مشتری با ارائۀ خدمات باکیفیت و بههنگام
در ادامۀ این سفر استانی، مدیرعامل بیمه سرمد از مدیریت شعبۀ استان آذربایجان شرقی بازدید کرد و در جریان عملکرد شعبه و کیفیت خدمترسانی به بیمهشدگان قرار گرفت.
دکتر بهشتینژاد، ضمن تشکر از تلاش مدیریت و کارکنان شعبه در پیشبرد برنامههای شرکت، با بیان اهداف و استراتژی شرکت بیمه سرمد تصریح کرد: توسعۀ کمی و کیفی شبکۀ فروش از طریق جذب و افزایش نمایندۀ فعال و نیز توانمندسازی کارکنان و نمایندگان باید در دستورکار شعب قرار گرفته و همواره با ارائۀ خدمات باکیفیت و بههنگام، بر بهبود تجربۀ مشتریان تأکید شود.
جعفرزاده، مدیر شعبۀ استان آذربایجان شرقی، ضمن ارائۀ گزارش کاملی از فعالیت شعبه، به بیان برنامههای پیشبینیشده در جهت ارتقای سطح کیفی خدمات، توسعۀ شبکۀ فروش و همچنین افزایش رضایتمندی بیمهشدگان پرداخت و اعلام کرد که تعامل با بانک معظم صادرات و استقرار میز خدمت در شعب بانک استان از اولویتهای شعبه است.