صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 09
کد خبر: ۳۷۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۱۷ تير ۱۴۰۳

نقش کفن پوشان در دولت منتخب مردم | منتظر باشیم حمله صداوسیما و ائمه جمعه به پزشکیان، کام مردم را تلخ کنند؟

روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشت خود آورده است که پیروزی دکتر مسعود پزشکیان موجبات خرسندی اکثریت مردم ایران را فراهم نمود اما دل نگرانی‌هایی که در ذهن‌ها سو سو می‌زنند و مسیر دولت منتخب را مبهم می‌کنند که آیا کفن پوشان دوباره برای اخلال در کار دولت منتخب فعال خواهند شد؟

رویداد۲۴ روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در این انتخابات نفس‌گیر ریاست جمهوری چهاردهم بسیار دلچسب و دارای پیامی عمیق بود و موجبات خرسندی اکثریت مردم ایران را فراهم نمود و با این نتیجه، کام همه دوستداران این مرز و بوم شیرین و کام براندازان تلخ گشت و بار دیگر وجهه جمهوریت نظام قد علم کرد.

امّا دل نگرانی‌ها چیست که در ذهن‌ها سو سو می‌زنند و مسیر دولت منتخب را مبهم می‌کنند. آیا کفن پوشان دوباره برای اخلال در کار دولت منتخب فعال خواهند شد؟ آیا کارشکنی مجلس و سایر نهاد‌های حاکمیتی در کار ریاست جمهوری شروع خواهد شد؟ آیا صدا و سیمای جمهوری اسلامی مانند سوابق گذشته خود با توجیه آزادی بیان بمباران خود را بر ریاست جمهوری شروع خواهد کرد؟


بیشتر بخوانید: بیانیه جدید مسعود پزشکیان منتشر شد


آیا نهاد‌های مقدس نماز جمعه و ائمه محترم جمعه جبهه گیری و تقابل را شروع خواهند کرد؟ آیا نهاد‌های نظامی از درِ همکاری و همراهی با سیاست‌های دولت گام‌های خود را تنظیم خواهند کرد؟

نظرات شما