صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 07
کد خبر: ۳۷۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۷ تير ۱۴۰۳

پیام تبریک محمد شریعتمداری به مسعود پزشکیان؛ دولت شنیدن صدا‌های خاموش، آبادانی را به ارمغان می‌آورد

محمد شریعتمداری در پیامی به دکتر مسعود پزشکیان انتخاب وی را به عنوان رئیس جمهور تبریک گفت.

رویداد۲۴| متن پیام محمد شریعتمداری به دکتر مسعود پزشکیان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم‌

"ملتی که امید و رویا دارد پیروز است"

درود بیکران به ملت شریف ایران

دوران همدلی برای ایران فرا رسید؛ صحنه زیبا، امید آفرین و پرنشاطی که در دو مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برای ایران توسط ایرانیان آفریده شد، یک حماسه پرشکوه و تاریخ ساز بود.

در این ایام بار دیگر همه جهانیان، دوست و دشمن دیدند که آحاد مردم این سرزمین در روز‌های سخت، تیز بین، منسجم، مبتکر و هوشمند از منافع ملی، هویت ملی، غرور ملی و عزت این سرزمین پاسداری می‌کنند.

امروز، روز همدلی همه ایرانیان برای ایران است. در این انتخابات همه پیروز بودند و همه پیروز بودیم. آن‌ها که مشارکت نکردند و یا نیامدن را فریاد زدند، آن‌ها که آمدند و مشارکت داشتند و به رئیس جمهور منتخب رای دادند و آن‌ها که به سایر نامزد‌ها رای دادند، همه ما برای تحقق رویای ایرانی آباد و شاد عمل کردیم و همه پیروزیم؛ هم ایران هم مردم ایران هم جمهوری اسلامی ایران پیروز شدند و این می‌تواند سرآغاز دورانی باشکوه برای این سرزمین باشد.

به رئیس جمهور عزیز و محبوب مردم ایران برادر عزیزم دکتر مسعود پزشکیان مرد صداقت و شرافت، مرد عدالت و دیانت که توفیق کسب رای اعتماد ایرانیان و خدمتگزاری به این مردم عزیز را پیدا کرد، صمیمانه تبریک می‌گویم.

ایمان دارم دولت او که دولت شنیدن صدا‌های خاموش، دولت مدارا و مروت، دولت شایستگان و دانایان با حضور متخصصان شایسته مرکب از زنان و مردان از اقوام و فرهنگ‌های مختلف خواهد بود، آبادانی را برای ایران و رفاه را برای ایرانیان به ارمغان می‌آورد.

در پایان با گرامی داشت یاد دوست قدیمی و عزیزم شهید رئیسی، این پیروزی شکوهمند را به مردم عزیز و خدمت رهبر معظم انقلاب که تدابیر حکیمانه و داهیانه ایشان زمینه ساز خلق این حماسه پرشکوه بود تبریک می‌گویم.

محمد شریعتمداری

نظرات شما