صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۳۷۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳
در مقایسۀ عملکرد فصل بهار سال جاری با سه‌ماهۀ ابتدایی ۱۴۰۳:

عملکرد خیره‌کنندۀ بیمه سرمد در سه‌ماهۀ نخست ۱۴۰۳

مقایسۀ کارنامۀ فعالیت شرکت بیمه سرمد نشان می‌دهد که با افزایش ۶۸ درصدی حق بیمه صادره و کاهش ۱۸ درصدی نسبت خسارت، توانسته است در سه‌ماهۀ ابتدایی سال ۱۴۰۳ عملکردی فوق‌العاده را به ثبت برساند. رشد حق بیمه صادره، کاهش قابل‌توجه نسبت خسارت و تمدید بیمه‌نامه‌ها تنها بخشی از موفقیت‌ها در این دوره است.


رویداد۲۴| به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، شرکت بیمه سرمد در سه‌ماهۀ ابتدایی سال ۱۴۰۳ توانسته است عملکرد قابل‌توجهی از خود نشان دهد. در فصل بهار سال جاری، میزان حق بیمه صادره با صدور ۱۹۲,۴۱۴ فقره بیمه‌نامه به ۲۱,۸۹۰,۵۸۶ میلیون ریال رسیده است. این میزان نه‌تن‌ها ۱۱۲ درصد از هدف پیش‌بینی‌شده برای این دوره را محقق نموده، بلکه ۴۳ درصد از پیش‌بینی کل سال را نیز پوشش داده است.

این در حالی است که، در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۲، حق بیمه صادره افزایش چشمگیر ۶۸ درصدی را تجربه کرده است.

یکی از نقاط قوت عملکرد بیمه سرمد در این دوره تمدید بیمه‌نامه‌ها بوده است. تا پایان خرداد ۱۴۰۳، از مجموع ۲,۰۶۴,۸۸۱ میلیون ریال حق بیمه قابل تمدید، ۴۱ درصد معادل ۸۴۴,۹۹۹ میلیون ریال تمدید شده است. همچنین، از مجموع ۴۶,۴۸۲ بیمه‌نامه قابل تمدید، ۴۹ درصد آن‌ها تمدید شده‌اند که نشان‌دهندۀ اعتماد مشتریان به خدمات بیمه سرمد است.

میزان خسارت پرداختی نیز نشان‌دهندۀ مدیریت بهینه ریسک در شرکت است. در سه‌ماهۀ ابتدایی سال ۱۴۰۳، بیمه سرمد ۴,۴۰۹,۵۴۷ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده که نسبت به ۴,۹۱۴,۵۷۶ میلیون ریال در مدت مشابه سال ۱۴۰۲، کاهش ۱۰ درصدی داشته است که نشان‌دهندۀ بهبود عملکرد در مدیریت خسارت‌ها است.

در بررسی نسبت خسارت رشته‌های مختلف، رشته‌های آتش‌سوزی، باربری و حوادث با نسبت خسارت سالیانه زیر ۲۰ درصد، بهترین عملکرد را داشته‌اند. نسبت خسارت در رشتۀ درمان نیز ۵۴ درصد بوده است که نشان‌دهندۀ مدیریت مناسب در این بخش است.

عملکرد بیمه سرمد در سه‌ماهۀ ابتدایی سال ۱۴۰۳ نشان‌دهندۀ رشد پایدار و بهبود مدیریت ریسک در شرکت است. این نتایج نشان می‌دهند که بیمه سرمد توانسته است نه‌تن‌ها در جذب حق بیمه موفق باشد، بلکه در مدیریت خسارت‌ها نیز عملکرد قابل‌قبولی از خود نشان دهد. این موفقیت‌ها حاکی از اعتماد بیشتر مشتریان به خدمات بیمه سرمد و مدیریت کارآمدتر در این شرکت است.

نظرات شما