صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 30
کد خبر: ۳۷۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۵ - ۲۱ تير ۱۴۰۳

ششمین نشست تخصصی سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز

ششمین نشست تخصصی سرمایه‌گذاری با میزبانی شهرداری شیراز و با حضور شرکت سرمایه گذاری شهر آتیه در شیراز برگزار شد.


رویداد ۲۴ | ششمین نشست تخصصی سرمایه‌گذاری، صبح پنج‌شنبه، ۲۱ تیر از ساعت ۸ تا ۱۳ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداران مناطق و مدیران شهری، شرکت های سرمایه گذاری، اساتید دانشگاه و برخی فعالان حوزه سرمایه گذاری شهری برگزار شد.

بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر، هر شش ماه یک نشست تخصصی با هدف آسیب‌شناسی و رفع چالش‌های سرمایه‌گذاری، بررسی نقاط قوت و ضعف در این حوزه و دست‌یابی به راهکار‌های بهبود وضعیت سرمایه‌گذاری در این کلان‌شهر برگزار می شود.

موضوع نشست ششم، «ساز و کار‌های مدیریت زمان و هزینه در پروژه‌های سرمایه‌گذاری» بود که با حضور مدیران شهری، فعالان اقتصادی و اساتید دانشگاهی مسائل حوزه سرمایه‌گذاری به صورت تخصصی بررسی گردید.

بر اساس نشست‌های پیشین و بررسی‌های انجام گرفته وبحث تبادل نظر با سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی و مدیران شهری، انجام سریع اخذ مجوز‌ها و فرآیند انجام سرمایه‌گذاری، پیش‌بینی زمان مناسب برای اجرا و مدت بهره‌برداری طرح های مشارکتی از عناصر مهم و تأثیرگذار در جذب سرمایه‌گذاران است که مجموعه مدیریت شهری شیراز در این راستا و پس از افتتاح درگاه پنجره واحد سرمایه گذاری به دنبال تشکیل میز خدمت سرمایه گذاری جهت تسهیل در انجام تشریفات اداری، مرتبط با انجام پروژه های سرمایه گذاری می باشد.

نظرات شما