صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 28
کد خبر: ۳۷۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳

دستگیری گلر سابق رئال قبل از شروع بازی؛ راموس به زندان رفت

مو‌ها راموس، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، که در حال حاضر از دروازه تیم دوم تنریف دفاع می‌کند، دیروز توسط گارد مدنی اسپانیا دستگیر شد.

رویداد۲۴ ورزش سه نوشت: دلیل دستگیری راموس، این است که این فوتبالیست به احضاریه قضایی مربوط به سال ۲۰۲۳ برای حضور در دادگاهی در تنریف توجهی نکرده بود. راموس فعلا و تا دوشنبه که به دادگاه برود زندانی خواهد بود. او درست قبل از شروع بازی برابر لانزاروته دستگیر شد و به همین دلیل قضیه بازتاب زیادی پیدا کرد.

راموس ۲۴ ساله در فصل گذشته دروازه‌بان تیم دوم تنریف بود و به تازگی قرارداد خود را تمدید کرده بود. او بعضا به عنوان دروازه‌بان سوم تیم اول هم استفاده می‌شد. در سال ۲۰۱۷ و در سن ۱۷ سالگی، راموس به دلیل مشکلات جسمانی کیلور ناواس و لوکا زیدان توسط زین‌الدین زیدان به‌عنوان گلر ذخیره در فهرست تیم اول رئال قرار گرفت. از آن زمان او به‌طور منظم در تمرینات تیم اول حضور داشت و حتی مارسلو به دلیل شباهت ظاهری مو‌ها به دروازه‌بان سابق برزیل، او را دیدا صدا می‌کرد.


بیشتر بخوانید: واکنش جالب رونالدو به انتقال امباپه به رئال مادرید + عکس


در سال ۲۰۱۹ او باشگاه رئال مادرید را به مقصد بیرمنگام ترک کرد و سپس برای رئال یونیون، رایو کانتابریا، آویلس و لاس پالماس بازی کرد.

منبع: ورزش سه
نظرات شما