صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 07
کد خبر: ۳۷۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

وال استریت ژورنال: مخالفت ایران با درخواست آمریکا؛ واکنش به ترور هنیه تعدیل نخواهد شد

آمریکا از کشور‌های اروپایی و هم‌پیمانان خود خواسته است برای قانع کردن ایران به ممانعت از تشدید تنش‌ها وارد عمل شوند. آمریکا به عنوان بخشی از پیام خود همچنین به تهران گفته است که اسرائیل را نیز برای کاهش تنش تحت فشار قرار داده است.

رویداد ۲۴ | روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» به نقل از منابع آگاه نوشت که ایران تلاش‌های آمریکا و کشورهای عربی برای تعدیل واکنش خود به ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را رد کرده است.

به گزارش ایلنا، این روزنامه با اشاره به سفر «ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن به تهران نوشت که مقام‌های ایرانی در این دیدار به دیپلمات‌های عرب گفته‌اند که «برایشان مهم نیست که جنگ بشود».

در ادامه به نقل از منابع آگاه آمده است که آمریکا از کشورهای اروپایی و هم‌پیمانان خود خواسته است برای قانع کردن ایران به ممانعت از تشدید تنش‌ها وارد عمل شوند.

بر اساس این گزارش، آمریکا به عنوان بخشی از پیام خود همچنین به تهران گفته است که اسرائیل را نیز برای کاهش تنش تحت فشار قرار داده است.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
در سال 1388 مقامهای اسرائیلی گفتند که اصلاح طلبهای ایران بهترین سرمایه و دوست اسرائیل هستند
مرگ بر اصلاح طلبهای مزدور و جاسوس و وطن فروش
مرگ بر مسعود ترکه و حسن روحانی و محمد خاتمی و جواد ظریف
ناشناس
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۵
واما سوالی که مردم بدبخت ایران دارند اینه که چرا ایران خودشو باید وارد این بازیها کنه که دودش بره تو چشم مردم عربستان که مهد اسلام و قرآن هست فقط به فکر پیشرفت مردم و رفاه وآسایش اونهاست ننگ و نفرین بر شما اگر حمایت شما از این گروها دودش فقط به چشم خودتون میرفت خوب بود به جهنم اما تمام هزینه های حمایت از این گروها از جیب مردم انجام میشه و مردم هستند که درفقر وبدبختی زندگی میکنند بابت سیاستهای جاه طلبانه شما
نظرات شما