صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 15
کد خبر: ۳۷۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش دادستان نظامی تهران به برخورد با دو دختر بر سر حجاب؛ ماموران شناسایی و احضار شدند

حجت الاسلام کرمی دادستان نظامی تهران از تعیین شعبه ویژه بازپرسی برای رسیدگی به موضوع برخورد ماموران با دو دختر بر سر حجاب خبر داد.

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه جامعه در پرتوی فعالیت‌های اقتصادی تولید کنندگان می‌تواند رفاه بیشتری را تجربه کند، گفت: تولیدکنندگان می‌تواند تحریم‌ها را خنثی کنند.


بیشتر بخوانید: معاون اجرایی پزشکیان: همه کارگزاران نظام و دولت موظفیم با زنان و جوانان مهربان‌تر باشیم


معاون اول قوه قضائیه گفت: اگر زندانی بعد از آزادی بتواند کارآفرین و شاغل شود، نرخ بازگشت زندانیان به زندان به حداقل می‌رسد و در آن زمان است که ما موفق عمل کرده‌ایم.

خلیلی گفت: در حال حاضر به دلیل کثرت پرونده‌های وارده به محاکم، بیش از توان کارکنان ما پرونده به آن‌ها ارجاع می‌شود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
اکنون که بطلان دین در عملکرد حکومت ایران اثبات، و حجاب بعنوان تکلیف دینی یا سنت منسوخ گذشته که زن در پرتو بی قانونی و توحش از حقوق و امنیت انسانی بی بهره، و ضعیفه خطاب میشد، فاقد اعتبار است، برخی برخلاف موازین انسانی بخود جسارت اسیدپاشی یا کور کردن دختران معترض به حجاب تحمیلی میدهند اما نسبت به مزاحمت و سلب اسایش و امنیت عمومی توسط اراذل و اوباش بی تفاوتند، بعید میدانم از شعور و شرف بویی برده باشند. سرزمینی که حکومتش با عوامل بیشمار اتش به اختیار بطور فراقانون در همه جا بر اجرای امور اشراف دارند و نهادهای قانونی فاقد توان انجام وظایف و برخورد با متخلفین خودسرند، هرگز روی عدالت و امنیت نخواهد دید. بی قانونی و سوء استفاده تمام کشور را فرا گرفته بدون انکه کسی پاسخگو باشد. ایران کنونی مرگبارترین و مفسدانه ترین تاریخ خود را سپری میکند و بعید است بتواند از چنگال حکومت طالبانی رها شود. مردم ایران عمدتا به دو گروه مجرم، و بی تفاوت به جرم تقسیم میشوند که بی تفاوتی میتواند ناشی از عافیت طلبی، و یا تفکر مجرمانه باشد که زمینه فعلیت ان فراهم نیست و جرم را بد نمیدانند تا محکوم کنند. قانون گریزی را زرنگی، و زرنگی را شجاعت میدانند. حکومتی که با حمایت چنین مردمی شکل گرفته، با هر ایده و عنوان که باشد نمیتواند مصون از فساد و ظلم ماندگار باشد.
اکنون دوران دلسوزی و جانفدائی جاهلانه برای اسلام ظالم پرور، و دغدغه بی مورد بی حجابی گذشته و مردم باید کشور بسرقت رفته خود را از سلطه خزنده طالبان غارتگر و خونریز نجات دهند.
نظرات شما