صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 11
کد خبر: ۳۷۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۰۲ تير ۱۴۰۳
مدیرعامل در بازدید از ساختمان پاسداران:

باید به روش‌های نوین در ارائه خدمات روی بیاوریم

مدیرعامل بیمه ایران به همراه عضو هیات مدیره و تعدادی از معاونین و روسای اداره کل از ساختمان پاسداران بازدید و با همکاران به گفتگو پرداخت.

رویداد ۲۴ | محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه ایران در بازدید از اداره کل آموزش و شعبه پاسداران با اشاره به لزوم شناسایی رفتار بیمه گزاران بر ارائه خدمات بهینه با استفاده از روش‌های نوین تاکید کرد.

وی ضمن اشاره به لزوم استفاده از تحلیل داده‌ها خاطرنشان کرد: بر روی تحلیل داده‌ها تاکید ویژه دارم، چون با اینکار میتوانیم الگوی رفتاری بیمه گزاران را شناسایی کرده و تجربه خوشایند در ارائه خدمات برای آن‌ها ایجاد کنیم.

کشاورز با اشاره به نقطه نظرات مطرح شده توسط همکاران افزود: باید به افزایش کارایی توجه جدی داشته باشیم و خود من روی بازسازی فرآیند‌ها با توجه به شرایط رقابتی بازار و سختی جذب مشتری نگاه ویژه دارم و اساسا چاره‌ای جز رفتار مشتری محور در شرکت نداریم.

باید بتوانیم یک مزیت رقابتی برای شرکت بیمه ایران ایجاد کنیم به طوری که بیمه ایران در صنعت و نزد ذینفعان با این مزیت رقابتی شناخته شود.

رییس هیات مدیره بیمه ایران از حضور در میان همکاران شعب اظهار خشنودی کرد و گفت: در دیدار با همکاران ایده میگیرم و همین ایده‌ها میتواند در کمیته‌های بهبود عملکرد به راه حل برای مسائل شرکت تبدیل شود.

نظرات شما