صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 13
کد خبر: ۳۷۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

انتشار اخباری عجیب از کابینه پزشکیان؛ ادعای استعفای ظریف!

آرمان ملی با اشاره به شایعات استعفای ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به نظر می‌رسد که اگر استفعا یا حتی قهری در کار باشد در اعتراض به لیست وزرای پزشکیان است چرا که برخی کاربران با هشتک ظریف نباشه ما هم نیستیم، توییت و به لیست مورد بحث اعتراض کرده‌اند.


رویداد۲۴ | آرمان ملی با اشاره به شایعات استعفای ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: به نظر می‌رسد که اگر استفعا یا حتی قهری در کار باشد در اعتراض به لیست وزرای پزشکیان است چرا که برخی کاربران با هشتک ظریف نباشه ما هم نیستیم، توییت و به لیست مورد بحث اعتراض کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، امروز یکشنبه ۲۱ مرداد، برای دولت چهاردهم روز مهمی است و مسعود پزشکیان به مجلس می‌رود تا لیست وزرای پیشنهادی خود را ارائه کند. جلسات رای اعتماد هم از شنبه آینده برگزار خواهد شد و به این ترتیب دولت پزشکیان بالاخره شکل خواهد گرفت و کارش را جدی شروع می‌کند.

بر اساس آنچه آرمان ملی نوشته است، در این بین، اما از دیروز بازار شایعات داغ است. رسانه‌های مختلف از لیستی که به بیرون درز کرده می‌گویند و گزینه‌ها مختلفی را برای وزارتخانه‌ها معرفی می‌کنند؛ بگذریم از اینکه هنوز خبر قطعی درباره برخی وزارتخانه‌ها مثل نفت و علوم و ارتباطات ندارند!

شایعات، اما به همین‌جا ختم نمی‌شود. تکلیف لیست وزرا تا چند ساعت دیگر معلوم خواهد شد، اما از دیشب شاهد یک انتشار یک شایعه دیگر در فضای مجازی هستیم؛ آن هم چیزی نیست غیر از استعفای ظریف!

برخی فعالان رسانه‌ای از استعفای ظریف از معاونت راهبردی می‌گویند! مثلا هنگامه شهیدی در توییتر نوشته: «اگر موضوع استعفای ظریف از معاونت خودساخته راهبردی درست باشد، منتظر کناره‌گیری‌هایی از نوع برجام‌های دیگر در دولت پزشکیان خواهیم بود».

یک فعال اصلاح‌طلب هم توییت کرده: «آقای دکتر پزشکیان! نکند استعفای آن بزرگ را پذیرفته باشی؟ او نباشد ما هم نیستیم. ما نباشیم منفورترین رئیس جمهور تاریخ ایران خواهی شد». یک کاربر دیگر با نام منبع آگاه هم زیر این توییت پرسیده: «ظریف؟»

به نظر می‌رسد که اگر استفعا یا حتی قهری در کار باشد در اعتراض به لیست وزرای پزشکیان است چرا که برخی کاربران با هشتک ظریف نباشه ما هم نیستیم، توییت و به لیست مورد بحث اعتراض کرده‌اند.

اعتراضات برخی فعالان اصلاح‌طلب از محمد فاضلی گرفته تا سعید شریعتی و آذر منصوری را به روند چینش کابینه و انتخاب وزرا در روز‌های اخیر نباید نادیده گرفت.

نامه دیشب جبهه اصلاحات نیز شاهد دیگری بر این مدعا است که رابطه اصلاح‌طلبان و پزشکیان از همین حالا شکرآب شده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
مثل اینکه گربه را دم حجله برای آقای پزشکیان....اگر این موضوع واقعیت داشته باشد میدانیم که این تازه شهر اول تدارکاتچی شدن است.
ناشناس
۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
متاسفانه هنوز هم کسی باور نمیکند که رئیس جمهور اختیاری ندارد؟ ظریف و امثال او چند روزی به نمایش عموم در آمدند که رای جمع کنند. طبیعی است که تاریخ مصرف او همانند یخ جلوی افتاب تابستان به سر آمده است. این دیگر تعجبی ندارد.
ناشناس
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
دولت وفاق ملی
دولت وحدت ملی
دولت همه گرایشها
این مزخرفات دیگر چیست
یا زنگی هستی یا رومی
مگر چیزی بنام زنگمی هم داریم
اگر اصلاح طلبی کابینت را حزب اصلاح طلب بچیند
اگر اصولگرایی کابینت را حزب پایداری بچیند
در ضمن اگر مردم بدنبال بازگشت دولت روحانی دوباره بودند به تو رای نمیداند اگر دنبال دولت ریسی بودند هم به جلیلی رای می‌دادند
به تو رای دادند بخاطر محمد خاتمی اگر تا اینجا رسیدی بخاطر لطف رهبری به محمد خاتمی بود و علاقه مردم به خاتمی
چرا زیر بلیط دولت روحانی هستی که وزرای او را دوباره می گذاری
علت وجود ظریف هم در دولت تو فقط آشتی با غرب است و بس
ظریف باید بعنوان معاون امور بین الملل انتخاب میشد و همان روز اول برای ایجاد تفاهم به غرب میرفت تا نماینده دولت جدید در اروپا و آمریکا باشد
برای نجات کشور از فروپاشی اقتصادی راه فقط یک چیز است آن ارزآوری
هرکاری برای ارزآوری لازم است بکن از آشتی با آمریکا بگیر تا ازاد کردن صادرات مستقیم محصولات تولیدی توسط خود مردم
چرا درگیر حاشیه شدی
نظرات شما