صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 13
کد خبر: ۳۷۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

نماینده مجلس خطاب به پزشکیان: مردم کرد و اهل سنت با هزار امید به شما رای دادند

«آقای پزشکیان، لازم می‌دانم خدمتتان عرض کنم که هموطنان کرد و اهل سنت با هزاران امید به شما رای داده اند، اما امروز که نوبت پاسخ‌گویی شما بود، نه اهل سنت و نه کرد‌ها سهمی نداشتند. انتظار داریم در سطوح دیگر از مردمان اهل سنت و کرد استفاده شود.»


رویداد۲۴ | نماینده مردم سقز و بانه گفت: هموطنان کرد و اهل سنت با هزاران امید به شما رای داده اند. اما امروز که نوبت پاسخ‌گویی شما بود، نه اهل سنت و نه کرد‌ها سهمی نداشتند.

به گزارش ایسنا، محسن بیگلری در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: آقای پزشکیان، لازم می‌دانم خدمتتان عرض کنم که هموطنان کرد و اهل سنت با هزاران امید به شما رای داده اند، اما امروز که نوبت پاسخ‌گویی شما بود، نه اهل سنت و نه کرد‌ها سهمی نداشتند. انتظار داریم در سطوح دیگر از مردمان اهل سنت و کرد استفاده شود.

وی ادامه داد: آقای پزشکیان امیدوارم با تک نرخی کردن ارز و افزایش یارانه و تسهیل وام اشتغال و کمک به مسکن ملی، امید و نشاط را به جامعه بازگردانید.

بیگلری ادامه داد: مردم کردستان اکثرا با مشکلات کمبود برق و آب شرب رو به رو هستند و متاسفانه وزیر جهادکشاورزی مطالبات گندمکاران را نمی‌دهد.

وی در پایان به بیان مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
ما اشتباه کردیم رای دادیم، گول خوردیم
Jam
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
جناب نماینده مردم کُرد و اهل سنت مگه تا حالا تو این کشور زندگی نمی کردن؟مگه نمیدونن اگه به اینا باشه حاضرن کلّ ایران با مردمش نابود بشن و خودشون باشن با همکیشان عربشون؟( عربهای هموطن بحثشون جداست و بالای سر ما جا دارن چون مثل ما درعذابند) مگه مردم اهل سنت نمیدونن که اینا فک میکنن آسمون سوراخ شده و اینا ازش افتادند پایین و قراره مستقیم برن بهشت و بقیه اقوام و مذاهب جهنمیند؟
ناشناس
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
پوپولیسم عدالت خواهی های قومیتی و جنسیتی
ناشناس
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
این درس عبرتی شد برای مردم ایران که دیگر گول نخورند
پاسخ ها
ناشناس
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
آفرین
نظرات شما