صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 15
کد خبر: ۳۸۰۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

توصیه‌های مهم عباس عبدی به پلیس در پی برخورد خشن گشت ارشاد

عبدی نوشت: شما وظیفه دارید که به قانونگذاران، به مقامات عالی نظام گزارش‌های صریح بدهید که چرا پلیس در حال مواجهه با امری است که اغلب مردم به هر دلیلی آن را نمی‌پسندند و مقابله می‌کنند.

رویداد ۲۴ | عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: شخصا معتقدم که مطلقا نباید جلوی پلیس مقاومت کرد. اگر در برابر پلیس مقاومت رایج شود سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. ولی پرسش مهم این است که چرا چنین رفتاری شایع شده است؟ اگر پلیس دنبال یک سارق یا قاتل یا قاچاقچی باشد، آیا مردم از متهم حمایت کرده و به او برای فرار کمک هم می‌کنند؟ قطعا خیر. پس چرا در این مورد تقابل می‌کنند؟

وی افزود: پاسخ این است که این رفتار را قبول ندارند. اکنون هم حتی برخی از پلیس‌ها از ماموریت کنونی ناخشنود هستند، چون می‌دانند این وظیفه آنان نیست. پس حرمت این امامزاده را باید متولی آن حفظ کند.

عبدی نوشت: اجازه ندهید که پلیس مستهلک شود. این سرمایه امنیتی و انتظامی کشور است. شما وظیفه دارید که به قانونگذاران، به مقامات عالی نظام گزارش‌های صریح بدهید که چرا پلیس در حال مواجهه با امری است که اغلب مردم به هر دلیلی آن را نمی‌پسندند و مقابله می‌کنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
65
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
در مقابل ظلم باید به یایستی . اصلاح طلب جانداز خائن!
ناشناس
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
درود مرد با تدبیر واقعا نقد درست ومنطقی! اما جناب عبدی فراموش نکنید سیستمی که هیچ چیزش منطقی نیست اگر یکجا منطقی رفتار کرد همه جایش دومینووار باید تغییر کند؛ واقعا این سیستم با عقده گشایی سرپاست باید هرچه زودتر اصلاح شود واگرنشود نابودیش هم قطعی هم پرهزینه وهم حتمی است?????
ناشناس
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
رسما پلیس ویترین امنیت نداشتن زن و دختر ایران شده
ناشناس
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
اصلا فرض کنیم اقدام غیرقانونی، فررررض
پلیس وسط خیابون محاکمه می کنه اگر فحش خورد!!!!!!!!!؟؟؟ دیگه چرا دادگاه میذارید یا بعدش نیفرستید کلاس. برمبنای چت حکمی میزنید؟
پاسخ ها
ناشناس
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۴
حکم عسلام گفته بزنید تا پر رو نشن! وما رمیت اذ رمیت آن اللله رمی!?
نظرات شما