صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 17
کد خبر: ۳۸۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

رابرت دهنوشی، مدیر برنامه گوگوش که به قتل رسید، کیست؟

گزارش رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور، از کشته شدن رابرت دهنوشی، مدیر برنامه پیشین گوگوش به ضرب گلوله در کالیفرنیا خبر داده اند. دهنوشی کیست و چه سناریو‌هایی درباره قتل وی مطرح است.

رویداد۲۴| رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشورخبر داده اند که صبح روز پنجشنبه رابرت دهنوشی، شهروند ایرانی-مریکایی مقیم لس‌آنجس و مدیر برنامه پیشین گوگوش کشته شده است.

پلیس لس‌آنجلس تحقیقات درباره این قتل را آغاز کرده است و بر اساس گزارش‌ها تاکنون یک نفر نیز در این ارتباط دستگیر شده است. رسانه‌های آمریکا همچنین از پلیس نقل کرده‌اند که به نظر نمی‌رسد سرقت انگیزه این قتل باشد.

رسانه‌های آمریکایی چه نوشته اند؟

رسانه‌های محلی کالیفرنیا همچنین گزارش داده اند که دهنوشی حوالی ساعت هشت و چهل و پنج دقیقه صبح پنجشنبه، ۲۵ مرداد، در یک مرکز خرید در شهر گلندیل در ایالت کالیفرنیا در غرب آمریکا به ضرب گلوله توسط افراد ناشناس به قتل رسید. بر اساس این گزارش، فرد ضارب پس از تیراندازی از صحنه فرار کرد و هنوز هیچ فردی در چارچوب تحقیقات درباره این قتل بازداشت نشده است.


بیشتر بخوانید: مهدی پورباقی کیست؟| راوی پادکست جنایی آخرین شاهد که همسرش را مثله کرد


شبکه سی‌بی‌اس درباره این موضوع گزارش داده است که زمانی که پلیس به محل حادثه رسید، قربانی جان باخته بود. رسانه‌های محلی در منطقه لس‌آنجلس نیز به نقل از شاهدان عینی گزارش کرده‌اند که مهاجم مسلح با موتورسیکلت در این محل منتظر دهنوشی بوده و بعد از شلیک به او متواری شده است.

شبکه محلی کی‌تی‌ال‌ای همچنین با اعلام خبر این قتل نوشته است که «دهنوشی در دهه پنجم زندگی‌اش، پدر دو فرزند و از دست‌اندرکاران صنعت موسیقی بوده است». براساس این گزارش او برای یک ملاقات کاری در این محل حاضر شده بود.

دهنوشی سال هاست که به عنوان برگزارش کننده کنسرت‌های خواننده‌های لوس آنجلسی به خصوص گوگوش فعالیت می‌کند. آخرین کنسرت‌هایی که دهنوشی برای گوگوش ترتیب داده بود بهار امسال در شهر‌های مختلف اروپا برگزار شد.

 

نظرات شما