صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 18
کد خبر: ۳۸۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

اختلاف نظر حامیان جلیلی درباره ظفرقندی | یزدانی حمایت می‌کند، ثابتی چوب لای چرخ می‌گذارد!

امیرحسین ثابتی درحالی برای رای ندادن به گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت تبلیغ می‌کند که پیش‌تر سخنگوی ستاد جلیلی از او حمایت کرده بود.

رویداد ۲۴| امیرحسین ثابتی درحالی در توییتر و تلگرام و هر شبکه اجتماعی که دستش می‌رسد، برای رای ندادن به گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت تبلیغ می‌کند که پیش‌تر سخنگوی ستاد جلیلی از او حمایت کرده بود.

 البته دفتر جلیلی هم مواضع شهرام یزدانی را گردن نگرفته و از آن اعلام برائت کرده بود.

این طور که معلوم است، نظر دفتر جلیلی به نظر ثابتی که نزدیک‌تر بوده است. جلیلی طبق بیانیه‌ای که منتشر شده بود، نظر یزدانی را شخصی خوانده و از بررسی صلاحیت وزرا در مجموعه تحت مدیریت خود یعنی همان دولت سایه گفته بود.

نتیجه این بررسی‌ها را نیز باید در آنچه امیرحسین ثابتی منتشر کرده، دید. او نوشته: «یکی از کسانی که قطعا به او رای اعتماد نخواهم داد دکتر ظفرقندی وزیر پیشنهادی برای وزارت بهداشت است.

جدای از مواضع سیاسی افراطی و رادیکالش که نشان میدهد چندان ربطی به جمهوری اسلامی ندارد و احتمالا این وزارتخانه تخصصی را به یک پایگاه سیاسی برای تندرو‌های اصلاح طلب تبدیل خواهد کرد، سپردن این وزارتخانه به "یک پزشک" که در حوزه نظام سلامت به صورت کلان ایده و تخصصی ندارد تکرار اشتباهات قبل و مصداق تعارض منافع است.

چرا هیچگاه وزیر کار یک کارگر نبوده، ولی همیشه وزیر بهداشت یک پزشک و فرد غیرمتخصص در حوزه نظام سلامت بوده؟ امری که در بسیاری از کشور‌ها رعایت میشود و وزیر بهداشت را یک اقتصاددان یا مدیر پروژه‌های کلان قرار میدهند که نسبت به حوزه نظام سلامت به صورت کلان ایده و رویکرد داشته باشد. این چرخه معیوب در ایران نیز باید یک جا بهم بخورد.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
زیر همین چرخ له می شود
ناشناس
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
این یارو یزدانی کاسه لیسی است که اگه یه اورانگوتان هم وزیر بهداشت بشه مجیزش را می گوید تا پست و مقامش در وزارت فاسد و متقلب و بیسواد و مافیائی بهداشت حفظ شود!
نظرات شما