صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 19
کد خبر: ۳۸۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

ببینید | انتقاد قالیباف از نطق جنجالی قسیم عثمانی؛ باعث مشکلات بیشتر نشوید

قالیباف در واکنش به تند قسیم عثمانی گفت: بعضی اوقات از تریبون مجلس حرف‌هایی از دفاع از قومیت‌ها و مذاهب می‌زنیم که با دو قطبی‌های جعلی باعث مشکلات بیشتر می‌شود.

رویداد ۲۴ | محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس که گویا از نطق امروز قسیم عثمانی خوشش نیامده است، گفت: من دو هفته قبل در نطق پیش از دستور به موضوع مذاهب و قومیت‌ها اشاره کردم و گفتم که اگر کنار هم قرار بگیریم، ایران قوی خواهیم داشت.


وی افزود: بعضی اوقات از تریبون مجلس که بلندترین منبر جمهوری اسلامی است، حرف‌هایی به دفاع از قومیت‌ها و مذاهب می‌زنیم که با دو قطبی‌های جعلی باعث مشکلات بیشتر می‌شود. من وظیفه خود می‌دانم که این را اصلاح کنم تا دوستان بدانند.


گفتی است، قسیم عثمانی در نطقی به نقد کابینه پزشکیان پرداخته وگفته بود: وفاق ملی منهای کردها؟ وفاق ملی منهای بلوچ‌ها؟ وفاق ملی منهای ترکمن‌ها؟ مگر می‌شود؟

او تاکید کرد: شما به مخالفان خود وزارت دادید، اما به ۱۵ میلیون اهل سنت نه تنها کرسی وزارت بلکه یک چهارپایه معاونت هم ندادید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
عالیجناب از جعل امضای مدیر دولتی و زمین خواری دماوند چه خبر . زیر چتر وزیر بی معرفت
ناشناس
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
قالیباف از چیزی گلایه میکنه که عینا در انتخابات وعده داده شد ، اگر خوب است پس همانطور که در انتخابات تماشاچی ساکت بودی ، اینجا هم ساکت باش منتقد نظرش بگه
یا اینکه کلا میکروفن ۳۰۰ نفر سلایق ملت رو قطع کن فقط خودت مونولوگ کنی
Jam
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۷
باعث مشکلات بیشتر نه باعث افشای بیشتر.
نظرات شما