صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 18
کد خبر: ۳۸۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

نماینده ارومیه: دکتر ظفرقندی توانایی باز کردن گره‌های حوزه بهداشت و درمان را دارد

سیدسلمان ذاکر، نماینده ارومیه گفت: معتقدم آقای دکتر ظفرقندی توانایی باز کردن گره‌های حوزه بهداشت و درمان را دارند. ما باید در حوزه بهداشت و درمان طوری گام برداریم که رضایت اجتماعی ایجاد شود و این رفاه نسبی و رضایت عمومی جامعه، از موضوعات پراهمیت برای ما است.

رویداد۲۴ | محمد آیتی: سیدسلمان ذاکر، نماینده ارومیه در خصوص محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان به رویداد۲۴ گفت: ان‌شاا... اگر آقای دکتر ظفرقندی رای اعتماد از مجلس کسب کردند، توصیه می‌کنم که حتماً فارغ از موضوعات سیاسی والبته در چهارچوب نظام حرکت کنند، هرچند که خودشان هم بر این موضوع تاکید کردند.

وی افزود: آقای دکتر ظفرقندی، فردی متخصص است و اتفاقاً آقای دکتر پزشکیان که خود روزگاری وزیر بهداشت و درمان بوده و بر حساسیت کار این وزارتخانه آگاه است، ایشان را به مجلس معرفی کردند که قطعاً انتخاب کارشناسی شده است.

ذاکر تصریح کرد: معتقدم آقای دکتر ظفرقندی توانایی باز کردن گره‌های حوزه بهداشت و درمان را دارند. ما باید در حوزه بهداشت و درمان طوری گام برداریم که رضایت اجتماعی ایجاد شود و این رفاه نسبی و رضایت عمومی جامعه، از موضوعات پراهمیت برای ما است.

نماینده ارومیه در پاین گفت: بنده با شفاف‌سازی‌هایی که آقای ظفرقندی داشتند، به ایشان رای اعتماد خواهم داد و ان‌شاا... در کارشان موفق و تاثیرگذار باشند.

نظرات شما