صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 August 26
کد خبر: ۳۸۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۳ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳

بازدید اعضای هیات مدیره از برخی شعب استان خراسان رضوی

ارتقاء کیفیت ارائه خدمات، علاوه بر رضایت مشتریان، رضایتمندی و بهره وری در منابع انسانی را درپی دارد.

رویداد۲۴| به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد نجف زاده ضیاءالدینی عضو هیات مدیره بانک به همراه حمیدرضا مختاریان عضو هیات عامل و معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک در سفر به استان خراسان رضوی از شعبه مرکزی مشهد، شرکت داده ورزی سداداستان، باجه اختصاصی اتباع شعبه ممتاز غدیر و محل سایت واحد انفورماتیک اداره امور شعب این استان بازدید کردند.

نجف زاده در این بازدید ضمن تسلیت ایام سوگواری دهه آخر ماه صفر و فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، با بیان این مطلب که بهبود و ارتقای کیفیت خدمات از طریق بهبود زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری و آموزش همکاران محقق می‌گردد؛ افزود: این انر علاوه بر افزایش رضایت مشتریان، موجبات افزایش رضایتمندی و ارتقاء بهره وری منابع انسانی و در نهایت سرعت نیل به اهداف عالیه سازمان را فراهم می‌کند.

وی افزود: بانک ملی ایران همواره در بهره مندی از تکنولوژی‌های برتر پیشرو بوده و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

در ادامه حمیدرضا مختاریان ضمن تقدیر از سطح بالای ارائه خدمات و بهره وری در استان خراسان رضوی، بانک ملی ایران را پیشرو همیشگی در بهره مندی از تکنولوژی‌های برتر شبکه بانکی دانست و ابراز امیدواری کرد؛ این روند در آینده بیش و بهتر از پیش ادامه خواهد یافت.

شایان ذکر است در حاشیه این سفر اعضای هیات مدیره و هیات عامل، معاونین اداره امور شعب استان خراسان رضوی و روسای واحد‌های انفورماتیک و رفاه و درمان این اداره امور، با همکاران شعب دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک در جریان امور و نحوه خدمت رسانی به مشتریان قرار گرفتند.

نظرات شما