صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 01
کد خبر: ۳۸۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

ورود مجلس به موضوع ریجستری گوشی آیفون

پور دهقان، نماینده مجلس گفت: ریجستری گوشی آیفون کار روتینی است که باید انجام شود. حتما اگر اتفاقی برای ریجستری گوشی‌های ایفون نیفتد قطعاً مجلس وارد می‌شود.

رویداد ۲۴| پس از وعده وزیر ارتباطات برای گفتگو با وزارت صمت درباره رجیستری آیفون، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز اعلام کرد: «وزیر ارتباطات به ما قول ریجستری را داده است و ما منتظر اقدام او در این زمینه هستیم.»

مصطفی پوردهقان، نماینده اردکان گفت: مسئله به این کوچکی را آن چنان بزرگ کردیم که مجلس شورای اسلامی باید در مورد موضوع یک گوشی که موضوع کلانی نیست تصمیم بگیرد و نظر بدهد.

وی افزود: گوشی آیفون یک گوشی همانند سایر گوشی هاست و باید مشکل ریجستری‌اش حل شود. سطح مسائل و موضوعات را به قدری پایین نیاوریم که موضوعات کلان، باقی بمانند.

این نماینده مجلس گفت: ریجستری گوشی آیفون کار روتینی است که باید انجام شود. حتما اگر اتفاقی برای ریجستری گوشی‌های ایفون نیفتد قطعاً مجلس وارد می‌شود.

وی تاکید کرد: بخش قابل توجهی از پیامک‌هایی که نمایندگان مجلس هر روز دریافت می‌کنند راجع به همین خواسته‌های مردم است. نباید ما این مسائل خرد را تبدیل به مسایل کلان و مطالبه کلان مردم کنیم.

نظرات شما