صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 03
کد خبر: ۳۸۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۴ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

نگرانی مونا فرجاد بازیگر از نبود دارو برای خواهر بازیگرش که مبتلا به سرطان است

مونا فرجاد بازیگر تئاتر و تلویزیون که خواهر او مارال فرجاد مدتی است به بیماری سرطان مبتلا شده، در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: داروی پت‌اسکن موجود نیست.

رویداد۲۴ عصر ایران نوشت: مونا فرجاد که خواهرش مارال مدتی است از بیماری سرطان رنج می‌برد در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: داروی پت‌اسکن موجود نیست.

او در ادامه نوشت: لطفا با دقت هزار بار از روی آن بخوانید. کسانی که خود یا عزیزشان بیماری سرطان دارند می‌دانند چه آزمایش مهم و گرانی برای ادامه‌ی روند درمان این بیماریست. در ایران چند مرکز درمانی محدود این دستگاه را دارند که مدتیست داروی آن موجود نیست. 


بیشتر بخوانید: مارال فرجاد کیست؟


بیماران و خانواده‌های آن‌ها سرگردان و چشم انتظار هستند تا دارو بیاید و این آزمایش انجام شود. درد و رنج و نگرانی از خود بیماری به کنار باید به آن اضطرابِ نبود دارو را هم اضافه کنیم. همه می‌دانند که چقدر زمان در روند درمان موثر است و نیاز به هیچ سواد یا تخصصی در تشخیص اهمیت زمان وجود ندارد.

اینجا ایران است. تهران. داروی پت‌اسکن موجود نیست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد معصومی
۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
نبودن دارو ؟؟
مارال فرجاد
ناشناس
۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
موقعی که ملت دارو نداشتن لال بودی اینطوری کمک بخوای ؟؟؟؟ حالا نوبت به خودتون رسید زبون وا کردین ؟؟؟شماهایی که سر و ته تون رو بزنن تو فضای مجازی ول هستین تا الان خبر نداشتین دارو برای همین مردمی که شماها رو گنده کردن پیدا نمیشه ؟؟؟؟؟ خبر داشتید . میگفتید به ما چه ؟؟؟ چرا خودمون رو بد کنیم . گور باباشون !!! آسیاب به نوبته !!!! یادت باشه
نظرات شما