صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 17
کد خبر: ۳۸۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

گاریدو: پس گرفتن پنالتی یک بی‌احترامی بزرگ به پرسپولیس بود!

خوان کارلوس گاریدو معتقد است با پس گرفته شدن پنالتی پرسپولیس به این تیم بی‌احترامی کرده‌اند.

رویداد ۲۴| خوان کارلوس گاریدو اولین تجربه هدایت پرسپولیس در لیگ نخبگان را در شرایطی با باخت یک بر صفر مقابل الاهلی به پایان رساند که این تیم عملکرد بسیار خوبی داشت. گاریدو در کنفرانس خبری پس از بازی شرکت کرد و به شدت نسبت به تغییر نظر داور روی صحنه پنالتی ارونوف اعتراض کرد.

صحبت‌های سرمربی پرسپولیس را می‌خوانید:

به بازیکنانم تبریک می‌گویم

من تبریک می‌گویم به بازیکنانم بابت نمایش خوبی که داشتند. معمولا ابتدا در مورد نتیجه صحبت می‌شود و بعد می‌روند سراغ موارد دیگر، اما من می‌خواهم اول در مورد چیز‌های دیگر صحبت کنم.

توپ‌های ما گل نشد

بازیکنان ما بازی بسیار خوبی انجام دادند و من احساس غرور می‌کنم بابت بازی خوبی که انجام دادند. دو تا از بازیکنان الاهلی حرکت خوبی کردند و ما آن گل نابهنگام را خوردیم. نمی‌خواهم بگویم بعد از گل همه بازی دست ما بود، چون الاهلی تیم قوی و قابل احترامی است، ولی ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و توپ‌های ما گل نشد. خیلی بازی خوبی کردیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

این یک بی‌احترامی به پرسپولیس بود

همه آنجا دیدند که یک پنالتی اتفاق افتاد. بازیکنان و مربیان و هرکس که در استادیوم بود آن پنالتی را تائید کرد. حتی خود داور سوت زد و نمی‌دانم چه شد که وی‌ای‌آر یک‌دفعه گفت که پنالتی نیست. باز هم نمی‌دانم چه شد. یک چیزی را تکرار می‌کنم و تکرار می‌کنم و تکرار می‌کنم که پرسپولیس تیم بزرگی است. بازیکنان پرسپولیس بزرگ هستند. باشگاه پرسپولیس، بازیکنانش و هواداران آن قابل احترامند و باید به ما احترام گذاشته شود. تکرار می‌کنم باید به ما احترام گذاشته شود. احساس می‌کنم این بی‌احترامی به ما بود. من نمی‌توانم زیاد وارد مسائل داوری بشوم، ولی باید بگویم این پنالتی برای ما گرفته نشد. تیم الاهلی قابل احترام است و حداقل استحقاق زدن گل مساوی را داشتیم.

 فقط یک روز وقت ناراحتی داریم

این یک چیز طبیعی است. به هرحال تیم الاهلی هستند و "علی و فرناندو و کارلوس و امیر" آنجا نیستند! (منظور آدم‌های عادی). بازیکنان الاهلی افراد عادی نیستند و بازیکنان بزرگی هستند. ما از قبل می‌دانستیم آن‌ها خوب دریبل می‌کنند و شوت می‌زنند که این اتفاق هم افتاد. من خوشحالم و از بازی خوب‌مان احساس غرور می‌کنم. وقتی می‌بازی یک روز حق داری متاسف باشی و دوباره باید تمام تلاشت را بکنی. همینطور وقتی می‌بری یک روز وقت خوشحالی داری. مطمئنم تیمم از فردا دوباره شروع خواهد کرد و نهایت سعیش را می‌کند و خواهیم برد.

این فوتبال گل‌های زیادی ندارد

هرکس یک نظری دارد و به نظرم فوتبال یک چیز دیگر است. خوب بازی کردن بازیکنانم مهم است. اینکه چرا توپ گل نشد، فوتبال اینطور نیست که گل‌های زیادی در آن باشد. پرسپولیس و الاهلی دو تیم بزرگ بودند و فقط یک گل رد و بدل شد. اینکه چرا گل دومی زده نشد، نیازمند آنالیز است و من الان نمی‌توانم چیزی بگویم.

 از اول قرار بود هجومی بازی کنیم

پرسپولیس آمد بازی کند و دو تا هدف داشت. هدف اول بازی هجومی بود و هدف دوم این بود که شخصیت بزرگ خود را به نمایش بگذارد. قبل از اینکه گل اول را بخوریم تصمیم‌مان هجومی بازی کردن بود و این عقب کشیدن تیم حریف نبود، بلکه فشار پرسپولیس بود که تیم حریف را به عقب راند.

منبع: ورزش سه
نظرات شما