صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 17
کد خبر: ۳۸۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۳ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳

خلاصه بازی الوحدات اردن - سپاهان ایران؛ اصفهانی‌ها کامبک خوردند

الوحدات اردن و سپاهان اصفهان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا سطح دو به مصاف هم رفتند...

رویداد۲۴ خبر ورزشی نوشت: تیم‌های سپاهان ایران و الوحدات اردن به میزبانی اردنی‌ها از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند.

الوحدات اردن ۲ - سپاهان ایران یک

گل: وحدت هنانوف (دقیقه ۹) برای سپاهان و اوسینو سزار (۲۲) و ابراهیم صبرا (۵۵)

اخراج: هادی محمدی (سپاهان) دقیقه ۹۹

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، وحدت هنانوف، هادی محمدی، امین حزباوی، صالح حردانی، برایان دابو، آریا یوسفی، محمد کریمی، محمدمهدی محبی، مهدی لیموچی و جواد آقایی‌پور
سرمربی: ژوزه مورایس

بازی سپاهان و الوحدات در غیاب وی‌ای آر، با جذابیت و هیجان شروع شد و هنوز به نیمه‌ی نیمه اول نرسیده، دو گل داشت.

ابتدا سپاهان با شوت دیدنی وحدت هنانوف به گل رسید و سپس الوحدات گل خورده را با گل مشکوک به آفساید جبران کرد.

گزارش زنده

دقیقه ۵: اولین موقعیت بازی نصیب سپاهان شد؛ روی ارسال محمد کریمی، با ضربه سر جواد آقایی پور، نوبت به آریا یوسفی رسید که به سمت توپ خیز بردارد، اما یک قدم کم آورد و دروازه میزبان بسته ماند.

گل اول سپاهان: وحدت هنانوف در دقیقه ۹ بازی با یم شوت سرکش دروازه میزبان را باز کرد.

گل اول الوحدات: اوسینو سزار در دقیقه ۲۲ روی حرکت پا به توپ سمرین، از تله آفساید به شکل مشکوکی فرار کرد و گل مساوی را زد.

گل دوم الوحدات: در دقیقه ۵۵ باز هم سمرین، سازنده گل اول میزبان، همبازی اش را راه انداخت و باز هم یک بازیکن الوحدات از در‌های باز دفاع سپاهان رد شد. این بار ابراهیم صبرا دروازه سپاهان را گشود.

دقیقه ۶۰: وحدت هنانوف می‌توانست خودش و سپاهان را دو گله کند، اما شانمس با او یار نبود و مدافعان حریف سرعت توپ او را گرفتند.

دقیقه ۷۰: سپاهان خوش شانس بود که گل سوم را نخورد، ابتدا هنانوف و نیازمند و سپس حزباوی و نیازمند با هم تعارف کردند تا ابراهیم صبرا برای زدن گل سوم خیز بردارد، اما از بخت یاری نیازمند، توپ به تیر عمودی خورد و به اوت رفت.

دقیقه ۸۸: چیزی نمانده بود دروازه سپاهان برای بار سوم باز شود. در حالی که سپاهان سراسر حمله بود، ابراهیم صبرا روی یک ضد حمله برای گل سوم پا به توپ شد و مدافع دستپاچه سپاهان که اخطار داشت و نمی‌توانست برای متوقف کردن او خطا کند را جا گذاشت و حزباوی را هم فریب داد و سرنگون کرد، اما پیام نیازمند با خروج به موقع راه زننده گل دوم الوحدات را بست و نگذاشت تعویض طلایی رافت علی، با زدن سومین گل تیمش و دومین گل خودش، طلایی‌تر شود. ابراهیم صبرا با بدن به پیام بدل زد، اما پای نیازمند مانع عبور توپ شد.

دقیقه ۹۵: بهترین موقعیت گلزنی سپاهان را دروازه بان الوحدات یاشین وار مهار کرد. کرنر بلند سپاهانی‌ها با یک ضربه سر به رضا اسدی رسید و ضربه او کنار سر دانشگر تازه وارد می‌فت تبدیل به گل مساوی شود که دروازه بان میزبان با واکنشی باور نکردنی توپ را مهار کرد.

دقیقه ۹۹: داور با کارت زرد دوم، هادی محمدی را از زمین اخراج کرد.

دقیقه ۱۰۰: با سوت حنا حطاب داور سوری سپاهان بازی را باخت.

نظرات شما