صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 18
کد خبر: ۳۸۴۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

خیال راحت منچستر یونایتد بعد از زدن ۷ گل به بارنزلی

اریک تنهاخ پس از پایان بازی دیشب منچستر یونایتد مقابل بارنزلی با تمجید از عملکرد مارکوس رشفورد گفت: وقتی او گل می‌زند، همه چیز ساده‌تر پیش خواهد رفت.

رویداد ۲۴| منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب دیدار‌های دور سوم از رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس روبروی بارنزلی به میدان رفت و موفق شد در یک بازی تماشایی و پرگل با نتیجه ۰-۷ این تیم را در هم بکوبد و به راحتی و با آسودگی خیال راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.

اریک تنهاخ پس از پایان این بازی با تمجید از عملکرد مارکوس رشفورد که ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود گفت: «می‌دانم که نباید فقط منتظر گلزنی توسط رشفورد باشیم، اما در عین حال با توجه به تجربه‌ام از اولین فصل حضورم در این تیم هم می‌دانم که وقتی او گل می‌زند، همه چیز ساده‌تر پیش خواهد رفت.

وقتی شما بازیکنی در فهرست تیم‌تان دارید که تضمینی برای گلزنی باشد بسیار خوب است، چون همه ما می‌دانیم که این گل‌ها هستند که در فوتبال سرنوشت‌ساز هستند. ما می‌توانیم کار‌های خوب بسیاری بین دو محوطه جریمه انجام دهیم، اما در نهایت تکلیف تمامی مسابقات در دنیای فوتبال در داخل محوطه جریمه مشخص خواهد شد.»

او با اشاره به انتخاب ترکیب تیمش و فشردگی دیدار‌های پیش رو اظهار داشت: «از سیستم چرخشی استفاده خواهیم کرد. شاید بسیاری از شما از این که من ترکیبم را تغییر دهم و یک بازیکن را بیرون بکشم و روی نیمکت بگذاریم، برداشت خوبی نداشته باشید، اما ما چاره دیگری نداریم.

من ترکیب اصلی تیمم را شخصا انتخاب خواهم کرد، چون می‌دانم که باید تغییراتی را انجام دهم. ما بیشتر از ۱۱ بازیکن داریم که این فرصت و توانایی را دارند که در ترکیب اصلی این تیم در هر دیداری در بازه زمانی فعلی برای منچستریونایتد به میدان بروند و من از همه آن‌ها کاملا راضی هستم.»

منبع: ورزش سه
نظرات شما