صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 20
کد خبر: ۳۸۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۶ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۳

اطلاعیه رسمی استقلال: یک بازیکن جدید می‌گیریم

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی، از تلاش خود برای جذب یک بازیکن آزاد جهت تقویت اسکواد تیم خبر داد.

رویداد۲۴ | اطلاعیه‌ای که استقلال منتشر کرد، تأیید خبر کنار گذاشته شدن آرمین سهرابیان از لیست تیم بود. مدافع آبی‌ها که دچار مصدومیت شده و چند هفته‌ای را از میادین به دور است، در حال حاضر جایی در فهرست تیم ندارد و قرارداد او نیز فسخ شده است.

پیش از دیدار با استقلال خوزستان بود که نام سهرابیان از لیست تیم کنار گذاشته شد تا استقلالی‌ها بتوانند از گوستاوو بلانکو در دیدار با حریف اهوازی استفاده کنند. پس از آن مشخص شد که آسیب‌دیدگی آرمین طولانی‌تر از تصورات اولیه خواهد بود و به همین دلیل نیز باشگاه به دنبال عقد قرارداد با یک بازیکن جدید بود.

استقلالی‌ها در تلاش بودند تا با جذب جوئل کوجو، یک مهاجم سرعتی و گلزن را به ترکیب تیم اضافه کنند که این انتقال در نهایت شکل نگرفت. حالا و با اطلاعیه‌ای که رسانه رسمی باشگاه منتشر کرده، آبی‌ها تأیید کردند تا قصدی برای اضافه کردن نام سهرابیان به لیست خود ندارند و می‌خواهند یک مهاجم آزاد را طبق قوانین فیفا جذب کنند.

در اطلاعیه آبی‌ها آمده است:

نقل و انتقالات لیگ برتر به پایان رسید
با سلام و احترام به هواداران پرشور و وفادار باشگاه استقلال

همانطور که مستحضرید، پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران طبق قانون به پایان رسید. مجموعه مدیریتی باشگاه استقلال و کادر فنی، طی این مدت تلاش شبانه‌روزی خود را معطوف به تقویت تیم و جذب بهترین نفرات برای حضور قدرتمند در سه جام مهم فصل نمودند.

از ابتدای نقل و انتقالات، همانطور که وعده داده بودیم، بر عمل گرایی تاکید داشتیم و به جای حرف‌های زیاد، در سکوت و آرامش به کار خود ادامه دادیم. با وجود سختی‌ها و چالش‌های فراوان، خوشحالیم که توانستیم جمعی از بهترین بازیکنان را در کنار هم جمع‌آوری کنیم.

برای اطلاع هواداران عزیز، باید بگوییم که همچنان یک جای خالی در لیست تیم وجود دارد که در تلاش هستیم با نظر کادر فنی، یک بازیکن آزاد را مطابق قوانین نقل و انتقالات جذب نماییم.

در پایان، به تمامی بازیکنان جدید به خانواده بزرگ استقلال خوش‌آمد می‌گوییم و برای بازیکنانی که از جمع ما جدا شدند، آرزوی موفقیت داریم.

منبع: ورزش سه
نظرات شما