صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 22
کد خبر: ۳۸۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

سرنوشت نامعلوم ۲۲ کارگر در معدن طبس

استاندار خراسان جنوبی گفت: تیم‌های امدادی استان آماده آغاز امدادرسانی به ۲۲ کارگر گرفتار در بلوک C معدن طبس هستند.

رویداد ۲۴| جواد قناعت با اشاره به حادثه انفجار معدن طبس به دلیل تصاعد آنی گاز متان افزود: شاهد تراکم فراوان گاز متان در بلوک C هستیم و سعی گروه امداد بر این است با ایجاد کانالی وارد این بلوک شده و کار امداد و نجات را انجام دهند.

وی بیان کرد: شب گذشته شاهد اتفاق تلخی در شهرستان طبس بودیم، در ۲ بلوک B و C شرکت معدنجوی تعداد ۶۹ نفر کارگر زحمتکش مشغول استخراج زغالسنگ بودند که دچار حادثه نشت گاز متان شدند.

به گزارش ایرنا، استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: از شب گذشته تاکنون شاهد حضور مدیران عضو ستاد مدیرات بحران شهرستان و استان در صحنه حادثه هستیم و اعضای شورای تامین و مدیران شهرستان نیز حضور دارند.

وی تصریح کرد: به تعداد کافی آمبولانس در منطقه حضور دارد و تیم‌های امداد و نجات و اورژانس همه پای کار بوده و مشغول به کار هستند.

قناعت عنوان کرد: همچنین هشت تیم امداد و نجات با متخصصان HSE مربوط به ۱۰ تا ۱۲ شرکتی که در زمینه استخراج این معادن این منطقه فعالیت داشته، حضور دارند و مشغول تخلیه گاز‌های معادن هستند.

وی یادآور شد: تا این لحظه کار بلوک B تمام شده و از ۴۷ نفرکارگر این بلوک ۳۰ نفر فوت کردند و ۱۷ نفر نیز مصدوم و به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس انتقال پیدا کردند.

منبع: ایرنا
نظرات شما