صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 22
کد خبر: ۳۸۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

چگونه سکه های همستر کامبت خود را بفروشیم؟

فروش سکه همستر کامبت و نحوه انجام آن یکی از پرتکرارترین سؤالات این روزهای کاربران بازی همستر کامبت است. همزمان با لیست شدن همستر کامبت در اولین صرافی معتبر بین‌المللی،کاربران ایرانی میتوانند با پیروی از مراحل زیر به سادگی توکن‌های همستر کامبت خود را در صرافی معتبر ایرانی و دانش‌بنیان اکسکوینو به فروش برسانند و به ریال و تومان یا سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنند. در این مقاله بصورت مرحله به مرحله و قدم به قدم بطور جامع تمامی مراحل فروش توکن‌های همستر کامبت را شرح خواهیم داد.

فروش توکن‌های همستر کامبت در ۶ قدم

رویداد ۲۴| در ۶ قدم ساده میتوان توکن‌های همستر کامبت خود را به فروش رساند، این ۶ مرحله در کل به شرح زیر است.

  • جمع‌آوری توکن‌های همستر از طریق ایردراپ
  • نصب و تنظیم کیف پول TON Keeper
  • اتصال کیف پول به بازی همستر
  • انتقال توکن ها از بازی به کیف پول تون کیپر (TON keeper)
  • انتقال توکن‌ها از کیف پول تون کیپر (TON keeper) به صرافی ایرانی اکسکوینو
  • فروش توکن‌های همستر در صرافی اکسکوینو

در ادامه به تفصیل هریک از این مراحل را قدم به قدم توضیح داده‌ایم:

مرحله اول) جمع‌آوری توکن‌های همستر از طریق ایردراپ

اولین مرحله برای شروع، جمع‌آوری توکن‌های همستر از طریق ایردراپ‌ها است که یکی از بهترین روش‌ها برای کسب رایگان این توکن‌ها محسوب می‌شود. برای انجام این کار، ابتدا باید به ربات تلگرام Hamster Kombat Bot مراجعه کنید. با ورود به این ربات از طریق لینک [Hamster Kombat Bot](https://t.me/hamster-kombat-bot) و کلیک بر روی گزینه "Play"، می‌توانید به بخش "Exchange" بروید.

در این مرحله، شما امکان جمع‌آوری توکن‌های همستر از طریق ایردراپ را خواهید داشت. برای افزایش میزان درآمد خود، می‌توانید گزینه "Earn per Tap" را ارتقا دهید و بدین ترتیب مقدار بیشتری از توکن‌ها را به دست آورید.

 مرحله دوم) نصب و تنظیم کیف پول TON Keeper

پس از جمع‌آوری توکن‌های همستر، برای برداشت و انتقال آن‌ها نیاز به یک کیف پول دیجیتال دارید  که  TON Keeper یکی از بهترین گزینه‌ها برای ذخیره توکن‌های شبکه TON است و به راحتی برای کاربران ایرانی قابل استفاده می‌باشد.

برای دانلود و نصب این کیف پول کافی است به وب‌سایت [TON Keeper](https://tonkeeper.com) مراجعه کنید و نسخه مناسب برای دستگاه خود را دریافت کنید.  پس از نصب، با ساخت حساب کاربری، توکن‌های خود را ذخیره کنید. حتماً از اطلاعات بازیابی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت فراموشی رمز، دسترسی به دارایی‌هایتان امکان‌پذیر باشد.

گام سوم) اتصال کیف پول به بازی همستر

برای برداشت توکن همستر، کیف پول شما باید به بازی متصل شود. این کار از طریق ربات تلگرامی رسمی Hamster Kombat انجام می‌شود. ابتدا به ربات مراجعه کرده و پس از کلیک بر روی گزینه "Airdrop"، گزینه "Connect to TON Wallet" را انتخاب کنید. سپس با کلیک مجدد بر روی همین گزینه، کیف پول شما به بازی متصل خواهد شد و آماده برداشت توکن‌های همستر می‌باشد.

  • ورود به ربات تلگرام Hamster Kombat Bot.
  • کلیک بر روی گزینه "Airdrop".
  • انتخاب گزینه "Connect to TON Wallet".
  • کلیک مجدد بر روی "Connect to TON Wallet".

گام چهارم) انتقال توکن ها از بازی به کیف پول تون کیپر (TON keeper)

اکنون که توکن‌های خود را جمع‌آوری کرده و کیف پول TON Keeper را تنظیم نموده‌اید، نوبت به انتقال توکن‌های جمع‌آوری شده از بازی همستر کامبت به کیف پول TON Keeper شما می‌رسد. ابتدا باید به برنامه TON Keeper وارد شوید و در بخش "دریافت" (Receive)، آدرس کیف پول خود را کپی کنید. سپس به ربات Hamster Kombat بازگشته و آدرس کیف پول TON Keeper خود را وارد نمایید وعملیات انتقال را انجام دهید تا توکن‌های همستر کامبت از درون بازی به کیف پول TON Keeper شما منتقل شوند.

گام پنجم) انتقال توکن‌ها از کیف پول تون کیپر (TON keeper) به صرافی ایرانی اکسکوینو

پس از انتقال توکن‌ها از درون بازی همستر کامبت به کیف‌پول تون‌کیپر (TON keeper)خود، می‌توانید آن‌ها را طبق مراحل زیر به صرافی ایرانی و دانش‌بنیان اکسکوینو منتقل کنید تا فرآیند فروش توکن‌های همستر کامبت و تبدیل به ریال و یا تبدیل به سایر ارزهای دیجیتال را از طریق این صرافی آغاز کنید. برای انجام این کار مراحل زیر را طی کنید.

  • ثبت‌نام و ورود به صرافی اکسکوینو:

برای شروع، به وب‌سایت [اکسکوینو](https://excoino.com) مراجعه کرده و گزینه ثبت‌نام را انتخاب کنید. سپس فرم مورد نظر را با اطلاعات شخصی و امنیتی مورد نیاز تکمیل نمایید. پس از ارسال اطلاعات، یک ایمیل تأییدیه دریافت خواهید کرد که با کلیک بر روی لینک آن، ثبت‌نام شما تکمیل می‌شود.پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام، وارد حساب کاربری خود شوید. برای این کار، از بخش ورود در وب‌سایت اکسکوینو، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و با تأیید اعتبار، به داشبورد حساب کاربری خود دسترسی خواهید داشت.

  • دریافت آدرس کیف پول در اکسکوینو:
  • به بخش "کیف پول" بروید و گزینه "واریز" (Deposit) را انتخاب کنید.
  • رمز ارز "همستر" را جستجو کنید و آدرس کیف پول اکسکوینو و تگ یا ممو (Tag or Memo) را دریافت کنید.
  • از آنجایی که توکن همستر بر روی شبکه تون کوین لانچ شده است، پس آدرس شبکه و تگ یا ممو مشابه سایر توکن‌های لانچ شده روی این شبکه خواهد بود.

آدرس شبکه TON  `EQC3sBwNse16hsG4fSsSCIKS0MNNj_KIOpHM_bqpFbxAOHIn`

تگ یا ممو `9100678062`

  • انتقال توکن‌ها از کیف‌پول TON Keeper به صرافی اکسکوینو:
  • در برنامهTON Keeper، به بخش "ارسال" (Send) بروید.
  • آدرس کیف پول اکسکوینو و تگ یا ممو را وارد کنید.
  • مقدار توکن‌های مورد نظر را مشخص کرده و عملیات انتقال را انجام دهید.

نکته مهم: در وارد کردن تگ (Memo) دقت کنید، چرا که عدم درج صحیح این اطلاعات ممکن است منجر به از دست رفتن توکن‌ها شود.

گام ششم) فروش توکن‌های همستر در صرافی اکسکوینو

پس از انتقال توکن‌ها به حساب صرافی اکسکوینو، می‌توانید عملیات فروش توکن همستر را نهایی کرده و آن‌ها را به ریال و یا سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید. در صرافی اکسکوینو، چندین گزینه برای این عملیات وجود دارد:

  1. تبدیل سریع (Instant Convert): با این گزینه می‌توانید به سرعت توکن‌های همستر خود را به ارزهای دیگر تبدیل کنید.
  2. سفارش‌گذاری (Limit Order): اگر می‌خواهید توکن‌های همستر خود را در قیمت موردنظر بفروشید، می‌توانید سفارش‌گذاری کنید و منتظر رسیدن به آن قیمت باشید.
  3. معاملات در بازار آزاد (Market Trading): شما می‌توانید توکن‌های خود را در بخش مارکت صرافی اکسکوینو بصورت لحظه‌ای و حالت‌های مختلف و متنوع بصورت ۲۴ ساعته در تمامی طول هفته معامله کنید.

سخن پایانی

با پیروی از این راهنمای گام‌به‌گام و جامع، می‌توانید با اطمینان عملیات " چگونه سکه های همستر کامبت خود را بفروشیم؟" را انجام داده و به سادگی با رابط کاربر پسند صرافی اکسکوینو توکن‌های همستر خود را به آسانی به فروش برسانید.

دقت در هر مرحله و توجه به جزئیات، کلید موفقیت در این فرآیند است. با توجه و دقت در انجام این ۶ مرحله، فرآیند پاسخ دادن به پرسش " چگونه سکه‌های همستر کامبت خود را بفروشیم؟ " به سادگی قابل اجرا خواهد بود.

نظرات شما