صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 22
کد خبر: ۳۸۴۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳

بخشایش اردستانی: نیروهای جمهوری اسلامی در خرید پیجرهای حزب‌ الله نقش داشته‌اند

ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اظهارنظر یکی از همکاران ما در ارتباط با موضوع دخالت ایران در خرید برخی از تجهیزات لبنان و حزب‌الله اظهارنظر شخصی است.

رویداد۲۴ فارس نوشت: ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اظهارنظر یکی از همکاران ما در ارتباط با موضوع دخالت ایران در خرید برخی از تجهیزات لبنان و حزب‌الله اظهارنظر شخصی است و موضع کمیسیون امنیت ملی نیست. کمیسیون و مجلس تاکنون هیچ بررسی دراین‌ارتباط انجام نداده است و مطلبی نبوده است.

پیش از این احمد بخشایش اردستانی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود به‌طورقطع نیرو‌های جمهوری اسلامی در خرید پیجر‌های حزب‌الله نقش داشته‌اند و بنابراین دستگاه‌های اطلاعاتی ایران نیز باید به این مسئله ورود پیدا کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با رد چنین ادعایی توضیح داد: در ارتباط با حوادث منطقه از جمله موضوعات و حوادث تروریستی لبنان و برای بررسی ابعاد مختلف امنیتی و فنی حوادث لبنان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی صبح فردا جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور وزیر ارتباطات و تعدادی از مدیران این وزارتخانه و همین‌طور مسئولان فرماندهان و مدیرانی از سپاه وزارت اطلاعات و وزارت خارجه و برخی از دیگر از دستگاه‌ها خواهد داشت و ابعاد مختلف این حادثه رو مورد بررسی قرار خواهد داد.


 بیشتر بخوانید: شکستن سکوت رسانه آمریکایی از جنایات رژیم صهیونیستی؛ انفجار پیجرها یک عمل تروریستی و جنگی بود


رضایی بیان کرد: ما به‌شدت اقدام تروریستی رژیم تروریستی و پادگانی صهیونیستی را در لبنان محکوم می‌کنیم. این اقدام برای ادامه جنایت‌های ۷۰ساله و به‌ویژه یک‌ساله اخیر این رژیم ارزیابی می‌شود.

رضایی گفت: رژیم صهیونیستی با ترور ملت لبنان و با اقدام تروریستی علیه یک ملت و اقدام تروریستی علیه غیرنظامیان در لبنان ثابت کرده که چیزی جز زبان زور نمی‌فهمد و ما معتقدیم که از همه ابزار‌ها برای خنثی‌کردن وحشی‌گری‌ها و آدم‌کشی‌های رژیم صهیونیستی و ماشین ترور و ماشین آدم‌کشی و کودک کشی این رژیم باید استفاده بکنیم.

منبع: فارس
نظرات شما