صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 25
کد خبر: ۳۸۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۷ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳

وطن امروز: بهتر است پزشکیان یک مدت حرف نزند

روزنامه اصولگرای وطن امروز حواشی اخیر درباره سخنان پزشکیان را ناشی از ضعف ادبیات او رفع این ضعف را به عهده مشاوران وی دانسته است. همچنین نوشته: به پزشکیان بگویید حل مشکلات جهان به این سادگی‌ها نیست.

رویداد ۲۴| روزنامه وطن امروز که بعد از نشست خبری پزشکیان با اصحاب رسانه در تهران به ضعف پزشکیان در ادبیات و بیان موضوعات مهم اشاره کرده بود، امروز با یادآوری آن هشدار خود به حواشی صحبت از کنار گذاشتن سلاح در مقابل اسرائیل پرداخته است.
این روزنامه اصولگرا با تاکید بر اینکه آنچه پزشکیان درباه کنار گذاشتن سلاح مقابل اسرائیل و حضور یک سازمان بین‌المللی در منطقه گفت، «اساسا یک حرف بی‌معنا و بی‌مبنا، یک اشتباه مطلق، یک غلط محرز و یک جنگ مستقیم با عقل و منطق است» نوشته: «همه رسانه‌های رژیم صهیونیستی، آمریکایی و غربی با تمرکز بر این بخش از صحبت‌های پزشکیان، این پیشنهاد او را به معنای پیام عجز و عقب‌نشینی ایران از موضع خود در قبال رژیم صهیونیستی تفسیر کرده‌اند؛ آن هم در میانه جنگ! خدا می‌داند آن زن و بچه بی‌گناه فلسطینی و لبنانی که ایران را تکیه‌گاه و حامی اصلی خود در برابر درندگان صهیونیست می‌داند، چه تصور و چه تصویری از این حرف آقای پزشکیان خواهند داشت.»
«وطن امروز» در ادامه به ضعف ادبیات رئیس جمهور پرداخته و نوشته: «این اشتباه ناشی از سهو لسان و یک نوع بداهه‌گویی اشتباه بوده است. این ضعف بزرگ آقای پزشکیان هم در تسلط بر مسائل مهم، و بدتر از آن، ضعف بیشتر وی در بیان و بویژه ادبیات، در همان ایام تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری پیدا بود، اما در جریان نخستین نشست خبری وی پس از انتخابات، این ضعف در سطح ریاست جمهور بیشتر از قبل به چشم آمد.»
این روزنامه منتقد دولت در ادامه توصیه کرده که «آقای پزشکیان تا مدتی درباره مسائل مهم بین‌المللی به صورت زنده یا در مواجهه با اصحاب رسانه اظهارنظر نکند.»
«وطن امروز» در پایان نوشته: «واقعیت این است که جهان و مسائل مهم دنیا آنگونه که آقای پزشکیان تصور می‌کند، ساده و حل مشکلات آن به این راحتی نیست. شاید نخستین اقدامی که مشاوران و اهالی دستگاه سیاست خارجی دولت چهاردهم باید انجام بدهند این است که آقای رئیس‌جمهور را مطلع کنند که جهان به این سادگی و حل مشکلات آن به این آسانی نیست!»

نظرات شما