صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 25
کد خبر: ۳۸۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۵ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳

خداحافظی تلخ رافائل واران از فوتبال در ۳۱ سالگی!

مدافع فرانسوی به خاطر آسیب‌دیدگی‌های پیاپی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد.

رویداد ۲۴|  رافائل واران پس از جدایی از رئال مادرید روز‌های خوبی را تجربه نکرد. این مدافع فرانسوی در منچستریونایتد نتوانست انتظار‌ها را برآورده کند و آسیب‌دیدگی‌های پیاپی باعث شد هفته‌ها دور از میادین باشد. واران در تابستان تصمیم گرفت از منچستریونایتد جدا و راهی رقابت‌های سری A شود تا پیراهن تیم کومو را بپوشد و شاگرد سسک فابرگاس شود.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از احتمال جدی خداحافظی رافائل واران از فوتبال خبر داد. او در پستی اینستاگرامی نوشت: آسیب‌دیدگی‌های پیاپی باعث شده‌اند واران به دنبال فسخ قراردادش با تیم کومو باشد. او به طور جدی به خداحافظی از فوتبال فکر می‌کند.

این مدافع فرانسوی در تابستان از لیگ عربستان پیشنهاد‌های بسیار خوبی داشت، اما تصمیم گرفت راهی فوتبال ایتالیا شود. او در حالی قصد خداحافظی زودهنگام از میادین را دارد که تنها ۳۱ سال دارد. این بازیکن فرانسوی در اولین بازی‌اش برای کومو مقابل سامپدوریا در جام حذفی ایتالیا از ناحیه زانو آسیب جدی دید و از لیست تیمش برای فصل جاری سری آ خارج شد. حالا واران به فسخ قراردادش با این باشگاه و ترک فوتبال فکر می‌کند.

واران علاوه بر کومو، برای لانس، رئال مادرید و منچستریونایتد نیز بازی کرد. این فوتبالیست سه بار قهرمان لالیگای اسپانیا، چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و یک بار نیز قهرمان جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس شده است.

واران سال ۲۰۱۳ برای نخستین بار پیراهن تیم ملی فوتبال فرانسه را بر تن کرد و ۹۳ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و سال ۲۰۱۸ همراه تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی روسیه شد.

منبع: ایسنا
نظرات شما