صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 25
کد خبر: ۳۸۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۴ مهر ۱۴۰۳

نماینده مجلس: این مافیا اجازه پرداخت حق و حقوق معدنچیان را نمی‌دهد!

نماینده رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت که افزایش قیمت زغال سنگ تنها به نفع معدنچیان و سرمایه‌گذاری در فناوری معادن و بهبود ایمنی آن‌ها بوده است. چه مافیای خصوصی وجود دارد که مانع از پرداخت حقوق و مزایای این عزیزان می‌شود؟


رویداد ۲۴| نماینده رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی گفت که افزایش قیمت زغال سنگ صرف معدنچیان و سرمایه‌گذاری در تکنولوژی معادن و ارتقا سطح ایمنی معادن شده است. چه مافیای خصوصی است که نمی‌گذارد حق و حقوق این عزیزان پرداخت شود؟

به گزارش ایسنا، جمشید قائم مقام در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: حادثه دلخراش معدن طبس را به جامعه محترم کارگری ایران تسلیت می‌گویم که، ولی نعمتان ما هستند؛ امروز طبس و دیروز گلستان لذا با این روند کارشناسی و عدم نظارت‌های کافی ما باید منتظر اتفاقات تلخ بعدی باشیم.

وی یادآور شد: ۴۳ نفر از عزیزان و جوانان حوزه انتخابیه بنده در سال ۹۶ در معدن زمستانی یورت آزادشهر جان باختند. از آن زمان تاکنون قیمت زغال سنگ ۱۵ برابر شده است. وزرای کار و صمت چه میزان از این درآمد‌ها صرف خود معدنچیان شده است؟ چه میزان از این درآمد‌ها صرف سرمایه‌گذاری در تکنولوژی معادن و ارتقاء سطح ایمنی معادن شده است؟ چه مافیای خصوصی است که نمی‌گذارد حق و حقوق این عزیزان پرداخت شود؟

منبع: ایسنا
نظرات شما