صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 27
کد خبر: ۳۸۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۵ مهر ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

هشدار روزنامه اصلاح‌طلب به قوه قضاییه؛ توهین‌ها به پزشکیان رسیدگی نشود اعتبار بی‌طرفی نهاد دادرسی از بین می‌رود

روزنامه اصلاح‌طلب هم‌میهن در شماره امروز به رویکرد تندروها در قبال دولت پزشکیان پرداخته و خواستار مواجهه قوه قضاییه با آنها است.

رویداد ۲۴| روزنامه هم‌میهن در سرمقاله امروز با اشاره به اینکه پزشکیان از اول گفته دعوا ندارد، به رویکرد آن‌هایی که با دولت دعوا دارند یعنی مخالفان تندرو پرداخته و نوشته: «ما از آزادی بیان دفاع می‌کنیم. حتی اگر با لحن گزنده و نامناسب باشد. باید این موارد را تحمل کرد تا نهال آزادی تنومند شود و صاحبان قدرت حساب کار خود را بنمایند. ولی رواج معیار‌های دوگانه زیان‌بار است. نمی‌شود که تندرو‌ها از مصونیت پیگرد برخوردار باشند و بی‌محابا علیه هر کس هر چیزی خواستند بگویند و هر لیچاری را بار کنند؛ ولی برخورد و احضار و رسیدگی صورت نگیرد. ولی دیگران با بیان موارد کوچک یا عادی بلافاصله احضار شوند.»
این روزنامه تاکید کرده که «این شکل مواجهه دوگانه، به سود کشور و دستگاه قضائی و عدلیه نیست. حملات علیه پزشکیان از هتاکی و ناسزاگویی هم گذشته است. چنین جملاتی به زیان شخص او نیست. ولی اگر رسیدگی نشود، ازیک‌سو اعتبار بی‌طرفی نهاد دادرسی را از میان می‌برد و از سوی دیگر، فضای عمومی کشور را آلوده و مسموم می‌کند و این بزرگترین زیان برای کشور است.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سید حامد
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
دیر زمانی هست که کسی به عدالت قوه قضایی باور ندارد تازگی ندارد.
ناشناس
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
وفاق پزشکیان درقوه قضاییه دربخش هوایی شنیده شد ودربخش هایی برعلیه وفاق پزشکیان عمل می شود که اژه آیی باید مواظب تندروهای قوه باشد که دارندهمراهی می کنند با رسایی ها نبویان ها ثابتی ها بنابراین باید افسارتندروهای قوه قضاییه کشیده شود
ناشناس
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
دقیقا همینه. نمیشه در دولت قبل ایران بهشت تصویر بشه یهو با اذیت و توهین به پزشکیان، همون یه ذره رای هم بپره.
نظرات شما