صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 27
کد خبر: ۳۸۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۰۵ مهر ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتقاد تند یک نماینده ادوار: وزاری کار، صمت و رفاه سال‌های قبل را احضار کنید| بنزین را گران کنید تا مردم بدبخت‌تر شوند!

هدایت الله خادمی نوشت: این حقوق‌ها را هم خانواده‌های داغدیده و بی پناه کارگران به همان مافیا‌هایی مفت خور، تازه رسیده، گرسنه، رها شده و معاف از هر بازخواستی که بانک میزنند و راحت خارج میشوند، هدیه کنند.

رویداد ۲۴| هدایت‌الله خادمی، نماینده پیشین مجلس و رئیس هیأت مدیره انجمن شرکت‌های حفاری نفت و گاز ایران در واکنش با حادثه تلخ معدن طبس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: حق است که؛
۱- وزرای کار تعاون رفا؟! و صمت چندین سال گذشته را برای پاسخگویی احضار کنند.۲- استاندار فعلی سریعا استعفا دهد،۳- نمایندگان مجلس چندین دوره گذشته این استان مورد بازخواست و نمایندگان فعلی استعفا دهند.۴-نمایندگان خبرگان این استان پاسخگو باشند.۵- این حقوق‌ها را هم خانواده‌های داغدیده و بی پناه کارگران به همان مافیا‌هایی مفت خور، تازه رسیده، گرسنه، رها شده و معاف از هر بازخواستی که بانک میزنند و راحت خارج میشوند و انگل زاده‌ها و پدرانشان که در آمده‌ای میلیون دلاری از رانت‌ها و منابع کشور دارند هدیه کنند؟!.
۶- بنزین را هم گران کنید تا مردم بدبخت‌تر شوند؟!.
از مجلس هم که مانند مجلس قبلی صدایی در نمی‌آید؟!.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Jam
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
حاجی جان مردم ایران واسه مسئولان کمترین ارزشی ندارد.مگه نمی بینی برای یک غیر ایرانی اعلام عزای سراسری می کنن اما برای اینهمه جان باخته حادثه معدن حاضر نیستند حتی یک روز عزای عمومی سراسری اعلام کنند و فقط در خراسان جنوبی اعلام عزای عمومی میشه؟
ناشناس
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
فقطمیگم دمت گرم.........
نظرات شما