صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

جمعه ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 27
کد خبر: ۳۸۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳
در رویداد ۲۴ بخوانید؛

ببینید| سنجاب به پلنگ نشان داد چه کسی رئیس است؟

یک سنجاب روی درختی با پلنگ رودر رو می شود. فکر می کنید می ترسد؟ نه، به جای فرار تصمیم می گیرد با پلنگ سر و کله بزند.

رویداد ۲۴| حسین فلاحی: پیت ون وایک، درمنطقه محافظت شده مالامالا بود که این صحنه نادر را شکار کرد. او پلنگ جوانی را مشاهده کرد که یک سنجاب را دنبال کرده بود.

پلنگ سنجاب را می‌یابد

پلنگ جوان در تمام مدت روی درخت با یک سنجاب درگیر بود! به محض اینکه پلنگ سنجاب را  مشاهده می‌کند سرگرمی و بازی شروع می‌شود.

سنجاب پلنگ را گیج می کند

از آنجایی که سنجاب حدود ۱۰۰ برابر کوچکتر است، می‌توان تصور کرد که سنجاب برای پلنگ خط و نشان بکشد! این سنجاب، می‌خواست کمی خوش بگذراند! پایین تنه منتظر پلنگ بود و به محض اینکه پلنگ نزدیک شد، به سمت بالای درخت پرید!

هر دو بالا و پایین رفتند و به اطراف پریدند. انگار این سنجاب چیزی برای اثبات داشت؛ یک قلب به اندازه شیر! در یک لحظه، پلنگ چنان گیج شده بود که سنجاب را درست مقابلش از دست داد.

یافتن دوباره سنجاب

سپس با یک حرکت پلنگ دوباره آن را پیدا کرد و بازی‌ها دوباره شروع شد! سنجاب دوباره پلنگ بیچاره را از نوک درخت تا زمین دواند، اما سنجاب باز هم تسلیم نشد!

بازی چگونه به پایان رسید

این بازی حدود پنج دقیقه طول کشید و در نهایت این سنجاب بود که با موفقیت به داخل بوته‌ها رفت. پلنگ هنوز مصمم بود و به دنبالش به داخل بوته‌ها دوید، اما هرگز نتوانست آن را بگیرد. این سنجاب بود که ثابت کرد بزرگتر و شکارچی راس بودن همیشه به معنای برنده شدن نیست!

نظرات شما