صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 28
کد خبر: ۳۸۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶:۲۸ - ۰۷ مهر ۱۴۰۳

وطن امروز: اینترنشنال و اصلاح‌طلبان پاسکاری می‌کنند

روزنامه وطن امروز با ادعای همراهی و همسویی اصلاح‌طلبان با رسانه اینترنشنال از پزشکیان خواسته در انتصابات خود تجدید نظر کند!

رویداد ۲۴| وطن امروز در یادداشتی به پزشکیان توصیه کرده که افراد به قول خودش مساله‌دار را به کار نگیرد. برای بیان این توصیه تکراری که رسانه‌های مخالف دولت مکرر مطرح می‌کنند، اما کلی آسمان و ریسمان بافته است! جالب اینکه موضوع را به شیطنت رسانه‌ای ایران اینترنشنال ربط داده!

این روزنامه اصولگرا بدون ارائه دلیل و مدرک مشخصی رسانه آن طرف آبی اینترنشنال و رویکرد مغرضانه‌اش را به حامیان دولت و اصطلاح‌طلبانی که به دولت می‌روند و جریان رقیب دولت نیم‌پسندد؛ ربط داده است!

وطن امروز نوشته: «این واقعیت قابل کتمان نیست که در سال‌های اخیر همکاری‌ها و هم‌افزایی‌هایی میان این شبکه صهیونیستی و برخی عناصر فعال و رسانه‌های جریان اصلاحات رخ داد. حتی در جریان نشست خبری رئیس‌جمهور و هماهنگی‌های قبلی برای طرح سوال‌های حاشیه‌ای با تم فتنه ۱۴۰۱، یک پاسکاری واضح میان برخی عوامل نشست خبری با اینترنشنال مشاهده شد، ضمن اینکه برخی افراد موثر در تهیه خوراک خبری برای اینترنشنال در جریان فتنه پاییز ۱۴۰۱، در دولت آقای پزشکیان و در مناصب حساس و کلیدی به‌کارگیری شده و اکنون جزو مدیران دولت وی هستند. با این حال، اما در جریان سفر آقای پزشکیان به نیویورک، همه دیدند که این رسانه صهیونیستی تلاش خود را بر تخریب این سفر، مواضع رئیس‌جمهور و حاشیه‌سازی علیه آقای پزشکیان متمرکز کرد. این عملکرد اینترنشنال، این واقعیت را عیان کرد که این رسانه صهیونیستی در راستای سیاست‌های تل‌آویو و تخریب مقامات ایران، تمایزی میان پزشکیان و تیم وی با مقامات دولت سابق قائل نیست. آیا این رفتار شبکه صهیونیستی باعث می‌شود برخی همراهان رسانه‌ای اینترنشنال که اکنون در دولت پزشکیان در مناصب مهم به‌کارگیری شده‌اند، متنبه شده و در دیدگاه‌ها و عملکرد خود جدیدنظر کنند؟»

در ادامه نیز آورده است: «قای پزشکیان در جریان سفر به نیویورک، بیشتر از هر کسی، طعم شیطنت‌های اینترنشنال و سیاست‌های ضدایرانی این شبکه صهیونیستی را چشید. به همین خاطر شاید اکنون بیشتر از قبل، انتقاد‌های و توصیه‌های رسانه‌های دلسوز انقلابی نسبت به به‌کارگیری افراد مسأله‌دار و فعال در جریان فتنه پاییز ۱۴۰۱ را که خوراک خبری برای اینترنشنال - که آتش‌بیار اصلی آن فتنه بود - تهیه می‌کردند درک کند. وقتی گفته می‌شود همکاران رسانه‌ای دشمن در دولت به کارگیری نشوند یا کسانی که در جریان فتنه پاییز ۱۴۰۱، به صورت مستقیم یا غیرمستقیم همراه شبکه‌های دشمن بوده‌اند، در مناصب دولتی و در وزارتخانه‌ها به کارگیری نشوند؛ این توصیه‌ها به عنوان یک رفتار جناحی تلقی نشود. آقای پزشکیان شاید اکنون متوجه شده باشد که این توصیه‌ها یا بعضا انتقادها، توصیه‌ها و انتقاد‌هایی مبتنی بر رعایت منافع و امنیت ملی است و قطعا در وهله اول، از سر دلسوزی برای خود وی و سپس محافظت از دولت وی در مقابل حاشیه‌سازی‌ها و تخریب‌ها است.»

نظرات شما