صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 29
کد خبر: ۳۸۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۹ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳

حملات ادامه‌ دار حزب‌ الله به مواضع صهیونیست‌ها

حزب‌ الله لبنان از هدف قرار دادن چند موضع رژیم صهیونیستی با چند حمله موشکی موفق خبر داد.

رویداد۲۴ ایرنا نوشت: به نقل از رسانه جنگ مقاومت اسلامی لبنان، حزب‌ الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: صبح امروز مجاهدین مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن‌ها و در دفاع از لبنان و ملت آن محل استقرار نظامیان دشمن صهیونیستی در شهرک المناره را هدف قرار دادند. حزب‌ الله در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آن‌ها و در دفاع از لبنان و در واکنش به جنایت رژیم‌ صهیونیستی در حمله به بیروت، شهرک ساعر را هدف قرار دادند. طبق بیانیه حزب‌ الله این حملات با پرتاب چند موشک انجام شد و موفقیت آمیز بود.

مقاومت لبنان صبح امروز نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که پایگاه اوویک ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را با تعدادی موشک فادی۱ هدف قرار داده است.

بنا بر این گزارش ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید: نسخه‌ای که کارشناس تلویزیون برای مقابله با اسرائیل پیچید؛ بمب اتم!


طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، این حملات تا بدین لحظه صد‌ها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌ الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی ساعت گذشته با پرتاب ده‌ها موشک مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

حملات حزب‌ الله موجب ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است؛ به طوری که تمامی فعالیت‌های آموزشی در شهر اشغالی حیفا تعطیل و همچنین از شهرک نشینان خواسته شده است که به پناهگاه‌ها بروند.

منبع: ایرنا
نظرات شما