صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 30
کد خبر: ۳۸۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۶ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳

روایت کارشناس تلویزیون از عقلانیت در صدر حاکمیت| مراکز تصمیم‌گیری در دست تندرو‌ها نیست

حسین نجفی، کارشناس سیاسی در برنامه تلویزیونی با اشاره به مواردی مثل رویکرد رهبری در زمینه مذاکرات یا جنگ غزه و ترور حاج قاسم به تحلیل پرداخته و از عقلانیت موجود در صدر حاکمیت می‌گوید.

رویداد۲۴| حسین نجفی، کارشناس سیاسی در برنامه تلویزیونی به تحلیل رویکرد‌های رهبری پرداخته و از فاصله عقلانیت موجود در صدر حاکمیت و خواست طیف تندرو می‌گوید.

او این ویدیو از صحبت‌ها خود را با تاکید بر اینکه «من فرزند شهیدم و دلهره‌ای از جنگ ندارم، اما دراین گفتگو به حمایت رهبری از دکتر ظریف، سویه‌ی صدر حاکمیت و عقلانیت، آیین مملکت داری و سیاست‌های آخرالزمانی اشاره کردم و...» باز نشر داده است.



نجفی می‌گوید: مساله این است که در کشور سویه غالب به کدام سمت است؟ آنچه رهبران انجام می‌دهند و آنچه انجام نمی‌دهند همه معنی سیاسی دارد.

وی معتقد است، صدر حاکمیت در زمان مذاکرات در برابر ائمه جمعه از ظریف دفاع کرد و گفت که این‌ها بچه انقلاب هستند در حالی که می‌توانست برای خوش آمد راستی‌ها آن‌ها را تا مرز مرگ سیاسی هم ببرد! یا در مواجه با مساله غزه، صدر حاکمیت بر خلاف میل تندرو‌ها ورود نظامی پیدا نکرد یا در مساله ترور حاج قاسم.

او تاکید می‌کند: کسانی ممکن است در مراکز تصمیم گیری قرار بگیرند که بر طبل جنگ بکوبند. مثل آن روحانی که می‌گوید حمله به عین الاسد فیک بود. این سیاست‌های آخرالزمانی و این نگاه که هر حادثه‌ای پایان است و آینده و فردایی برای ایران تصور نمی‌کند.

نظرات شما