صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 September 30
کد خبر: ۳۸۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

معرفی بهترین هتل های تبریز برای تجربه اقامتی فوق‌العاده

در میان انواع اقامتگاه‌ها در تبریز، معمولاً مردم به رزرو هتل در این شهر اطمینان بیشتری دارند. در میان بهترین هتل‌های تبریز، می‌توانید هم هتل‌های لوکس و پنج ستاره و هم هتل‌های ارزان‌قیمت و متوسط را پیدا کنید.

رویداد۲۴| مهسا زرگری: یکی از عوامل مهمی که سفر را به یاد ماندنی می‌سازد، آسایش و راحتی در محل اقامت است. در میان انواع اقامتگاه‌ها در تبریز، معمولاً مردم به رزرو هتل در این شهر اطمینان بیشتری دارند. در میان بهترین هتل‌های تبریز، می‌توانید هم هتل‌های لوکس و پنج ستاره و هم هتل‌های ارزان‌قیمت و متوسط را پیدا کنید.

اگر در سفر به تبریز به دنبال اقامتگاهی لوکس و راحت هستید، بهترین گزینه رزرو هتل‌های پنج ستاره در این شهر است. با این حال، تنوع بالای خدمات و امکانات در این هتل‌ها همراه با قیمت‌های متفاوت، انتخاب بهترین گزینه را دشوار می‌کند.

هتل لاله پارک لاله

هتل پارک لاله، نه تنها در تبریز، بلکه به عنوان یکی از هتل‌های لوکس کشور شناخته می‌شود. این هتل پنج ستاره، زیرمجموعه هتل کایا در ترکیه است و امکانات رفاهی کاملی را برای مسافران فراهم می‌کند. هتل پارک لاله که از سال ۲۰۱۵ فعالیت خود را آغاز کرده، دارای ۱۷ طبقه، ۲۲۰ اتاق و ۸ آسانسور است.

آدرس: اتوبان پاسداران، میدان شهید فهمیده

هتل پارس ائل گلی

اگر در یک شهر شلوغ زندگی می‌کنید، احتمالاً یکی از لذت‌های سفر برای شما اقامت در یکی از بهترین هتل‌های تبریز است که از رفت‌وآمد و شلوغی روزمره دور است. این هتل لوکس پنج ستاره از مرکز شهر فاصله دارد و در نزدیکی پارک مشهور ائل گلی واقع شده است.

آدرس: انتهای جاده ائلی‌گلی، کنار پارک ائل گلی

هتل صخره‌ای لاله کندوان

این هتل پنج ستاره با اتاق‌های سنگی و طبیعی خود، مناظری زیبا از کوه یا رودخانه را به میهمانان ارائه می‌دهد و یکی از هتل‌های لوکس تبریز به شمار می‌رود. هتل لیل کندوان دارای ۱۶ اتاق است که در دل کوه واقع شده‌اند. برای دسترسی به این اتاق‌ها، می‌بایست ۱۸۰ پله را بالا بروید. این هتل حدود ۵۷ کیلومتر با مرکز شهر تبریز فاصله دارد.


بیشتر بخوانید: بهترین رستوران های تبریز که باید سر بزنید


آدرس: اسکو، دهکده کندوان

هتل جهانگردی تبریز

با هتل پنج ستاره جهانگردی تبریز، لحظات به یاد ماندنی اقامت شما فراهم خواهد شد. این هتل در پارک ائل گلی تبریز و مشرف به استخر آن واقع شده است. هر روز صبح که چشم خود را باز می‌کنید، فضای سبز پارک با گل‌های رنگارنگش را مشاهده می‌کنید و نسیم خنکی که از استخر می‌وزد، شما را خنک می‌کند.

آدرس: استان آذربایجان شرقی، تبریز، پارک ائل گلی

هتل بین المللی شهریار

یکی دیگر از بهترین هتل‌های تبریز، هتل بین‌المللی شهریار است که در منطقه گلی واقع شده و از شلوغی و ازدحام مرکز شهر فاصله دارد. ساخت این هتل از سال ۲۰۰۶ آغاز شده و پاکیزگی آن اهمیت ویژه‌ای دارد. پارکینگ هتل ظرفیت ۱۰۰ خودرو را دارد، بنابراین قبل از رزرو، مطمئن شوید که پارکینگ خالی است.

آدرس: ابتدای خیابان ائل گلی

هتل بین‌المللی تبریز

هتل بین‌المللی تبریز یکی از بهترین هتل‌های این شهر است که سابقه‌ای طولانی دارد و از سال ۱۳۵۱ میزبان مسافران بوده است. نگران قدیمی بودن آن نباشید؛ زیرا این هتل چندین بار نوسازی شده و آخرین بار در سال ۲۰۱۵ این کار انجام شده است. هتل تبریز دارای ۵ طبقه و ۱۳۲ اتاق است و به عنوان یک هتل چهار ستاره، در مرکز شهر و خیابان امام خمینی واقع شده و به ایستگاه‌های مترو و اتوبوس نیز نزدیک است. اتاق‌ها امن هستند و فضایی برای بازی کودکان نیز فراهم شده است.

آدرس: خیابان امام خمینی، نرسیده به فلکه دانشگاه

هتل گسترش تبریز

این هتل یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره تبریز است. موقعیت آن به گونه‌ای است که هم به ادارات دولتی نزدیک است و هم به نقاط دیدنی شهر، بنابراین گزینه مناسبی برای سفر‌های تجاری و تفریحی به شمار می‌رود. این هتل دارای ۱۳ طبقه و ۱۵۰ اتاق و در قلب شهر واقع شده است.

آدرس: خیابان امام خمینی، نرسیده به فلکه دانشگاه

هتل پتروشیمی

یکی دیگر از بهترین هتل‌های چهار ستاره تبریز، در منطقه‌ای با آب و هوای مطلوب واقع شده است. این هتل در سال ۱۳۷۸ افتتاح گردید و به تازگی در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده است. هتل پتروشیمی دارای ۵ طبقه و ۲۶ اتاق است.

آدرس: بلوار استاد شهریار

نظرات شما