صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 01
کد خبر: ۳۸۵۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳
در رویداد۲۴ بخوانید:

بهترین هتل های اصفهان | معرفی ۱۰ هتل برتر

بسیاری از هموطنان کشورمان و گردشگران خارجی در طول سال راهی اصفهان می‌شوند تا جاذبه‌های «نصف جهان» را از نزدیک ببینند و چند روزی مهمان این شهر باشند. البته هتل‌های اصفهان با معماری‌های زیبا و سنتی به خودی خود از جاذبه‌های شهر محسوب می‌شوند.

رویداد۲۴ | هدی کاشانیان: اصفهان از جمله مهم‌ترین مقصد‌های گردشگری در ایران است. این شهر زیبا که دارای تاریخی غنی و سرشار از جاذبه‌های گردشگری است، همه ساله افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. بسیاری از هموطنان کشورمان و گردشگران خارجی در طول سال راهی اصفهان می‌شوند تا جاذبه‌های «نصف جهان» را از نزدیک ببینند و چند روزی مهمان این شهر باشند. البته هتل‌های اصفهان با معماری‌های زیبا و سنتی به خودی خود از جاذبه‌های شهر محسوب می‌شوند.

۱. هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی یکی از بهترین هتل‌های اصفهان است. این هتل مجلل و پنج ستاره، دارای قدمتی بالغ بر ۳۰۰ سال بوده و در خیابان معروف چهارباغ عباسی قرار دارد. جالب است بدانید دستور ساخت این هتل باشکوه توسط شاه سلطان حسین صفوی داده شده و در سال ۱۳۵۱، این هتل شروع به کار کرد؛ سپس یکبار و در سال ۱۳۹۰ بازسازی و مرمت شد. در این هتل لوکس، ۲۲۵ اتاق و سوئیت وجود دارند. هتل عباسی از مجهزترین و بهترین هتل‌های اصفهان است که در آن ۴ تالار پذیرایی که شامل کافه و رستوران می‌شوند، قرار دارد. نما‌های این هتل از باغ و گنبد فیروزه مسجد چهارباغ الهام گرفته شده است که زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

دسترسی به این هتل بسیار آسان است؛ زیرا هتل عباسی در نزدیکی اماکن تفریحی و تاریخی همچون کاخ هشت‌بهشت، سی و سه پل و میدان نقش جهان قرار دارد. همچنین فاصله این هتل تا راه‌آهن ۲۲ کیلومتر و تا فرودگاه، ۲۶ کیلومتر است؛ بنابراین اگر با خرید بلیط هواپیما یا قطار به اصفهان سفر کرده‌اید می‌توانید در عرض چند دقیقه خودتان را به هتل برسانید.

در این اقامتگاه می‌توان اتاق‌های یک تخته، دو تخته، دو خواب، چهار نفره و... را رزرو کرد. از امکانات این مجموعه می‌توان به دو رستوران، پارکینگ سرپوشیده، پارکینگ روباز، اینترنت رایگان و نامحدود، استخر، صندوق امانات، چای‌خانه سنتی، اتاق چمدان، کافی‌شاپ، کتابخانه و... اشاره کرد. قیمت اتاق‌های این هتل از ۴.۸۰۰ میلیون آغاز می‌شود.

۲. هتل مجلل چهارباغ اصفهان

هتل مجلل چهارباغ از جمله مدرنترین و هتل‌های لاکچری اصفهان است. این هتل در بافت تاریخی چهارباغ عباسی و در نزدیکی شناخته شده‌ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان از جمله سی و سه پل، میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، مدرسه چهارباغ و کاخ هشت بهشت قرار دارد. هتل مجلل چهر باغ دارای استخر، سونا، دو رستوران و یک بام سبز، کافی شاپ، سالن بیلیارد، اتاق بازی کودک، خشکشویی، اسپا و ماساژ و دیگر موارد رفاهی جهت خدمت رسانی به مسافرین عزیز است. اتاق‌های این هتل در ۴ طبقه و ۱۳۸ واحد مستقر است که شامل اتاق‎های یک تخته، دو تخته، سه تخته، اتاق‌های کانکت، مینی سوییت، جونیور سوییت و رویال سوییت است. همچنین امکان برگزاری همایش، سمینار، جشن‌ها و سایر مراسمات با کلیه امکانات رفاهی در هتل مجلل چهارباغ اصفهان است.

۳. هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان یک هتل چهار ستاره با ۱۰۰ اتاق در منطقه با صفای عباس آباد یکی از بهترین هتل‌های اصفهان است. این هتل با نزدیکی به پل مارنان، مقبره صائب، زایندرود، سی وسه پل، پارک ناژوان، باغ پرندگان و دیگر اماکن تاریخی اصفهان در وقت مسافرین صرفه جویی زیادی می‌کند. شما با رزرو اتاق در هتل آسمان می‌توانید از هوای مطبوع شهر با پیاده روی‌های صبحگاهی و شبانه در حاشیه زاینده رود و پارک‌های آن لذت ببرید و سپس به یکی از بهترین کافه‌های اصفهان سری بزنید و رفع خستگی کنید.


بیشتر بخوانید:

بهترین طبیعت‌گردی اصفهان

معرفی بهترین بوم‌گردی های اصفهان| معرفی ۱۰ اقامتگاه سنتی


این هتل برای چهار ستاره شدن امکانات رفاهی تفریحی شامل استخر سرپوشیده، جکوزی، ماساژ، مجموعه غذاخوری‌ها شامل سه رستوران از جمله رستوران گردان در بالاترین طبقه، کافی‌شاپ، تسهیل عبور کالسکه و ویلچر و سالن‌های مختلف مراسم‌های رسمی و جشن‌ها را برای میهمانان خود فراهم کرده است. همچنین به دلیل وجود مسافران داخلی و خارجی و وجود لابی مناسب این هتل امکان گفتگو بین یکدیگر و ایجاد ارتباطات بیشتر وجود دارد.

۴. هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر در مقابل سی‌وسه پل و در سال ۱۳۴۷ در زمینی به مساحت ۱۱هزار متر مربع ساخته شد. نام هتل پارسیان کوثر در ابتدا هتل کوروش نام داشت که تحت نظارت گروه هتل‌های شرایتون فعالیت می‌کرد. اما مدتی است که زیر نظر مجموعه هتل‌های بین‌المللی پارسیان و با نام هتل کوثر پارسیان فعالیت دارد. هتل کوثر به‌عنوان بهترین هتل‌های اصفهان در سال ۱۳۸۳ و منظور ارتقا سطح کیفی خدمات بازسازی شد.

این هتل هفت طبقه ۲۲۵ اتاق دارد که می‌توانید برای رزرو اتاق‌های ۲ تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته برای یک نفر ساختمان فیروزه، سوئیت کوچک دو نفره، اتاق دو تخته دبل ساختمان فیروزه، سوئیت کوچک دونفره ساختمان فیروزه، سوئیت رویال دو نفره ساختمان فیروزه و اتاق دو تخته توئین ساختمان فیروزه اقدام کنید.

از جمله امکانات ویژه هتل کوثر پارسیان می‌توان به رستوران با ظرفیت ۹۰ نفر، پارکینگ رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر طبق تعرفه هتل، فضای سبز، خدمات باربری، خودپرداز، سونا، آتلیه، سالن ورزشی، خشکشویی، خدمات تور، آرایشگاه، جکوزی، ماساژ و صرافی اشاره کرد.

۵. هتل عطار اصفهان

هتل عطار یکی دیگر از بهترین هتل‌های اصفهان است که طراحی فوق‌العاده زیبا و سنتی دارد. اتاق‌های این هتل با زیباترین هنر‌های اصفهان تزیین شده است و در نتیجه اقامت در آن‌ها هر مسافری را به وجد خواهد آورد. این هتل مجلل و زیبا ۱۰ سوئیت دو نفره و دو سوئیت چهار نفره با تجهیزات و امکانات کامل دارد که تلفیقی از هنر ایرانی اسلامی و هنر‌های مختص اصفهان در آن‌ها اجرا شده و زیبایی خاصی به هر سوئیت و اتاق بخشیده است. ازجمله امکانات رفاهی ویژه هتل عطار اصفهان می‌توان به استخر و جکوزی، سالن ورزشی، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سالن کنفرانس، اینترنت رایگان در لابی، حمام سنتی، تاکسی سرویس، صبحانه رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

۶. هتل عالی قاپو اصفهان

هتل عالی قاپو یکی دیگر از بهترین هتل‌های اصفهان است که در سال ۱۳۴۶ افتتاح شد. این هتل مجلل در سال ۱۳۹۶ نیز به‌منظور ارتقای سطح کیفی خدمات بازسازی شد. هتل عالی قاپو مزایای ویژه‌ای دارد که از آن جمله می‌توان به نزدیکی به نقاط توریستی و تاریخی شهر اصفهان ازجمله پل خواجو، کاخ‌های سنتی، سی‌وسه پل و میدان نقش جهان اشاره کرد. این هتل چهار طبقه ۱۰۶ اتاق دارد که می‌توانید برای رزرو اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، سوئیت کوچک دو نفره، اتاق سه تخته و سوئیت بزرگ چهار نفره اقدام کنید.

از جمله امکانات ویژه هتل عالی قاپو می‌توان به رستوران با ظرفیت ۱۵۰ نفر، پارکینگ با ظرفیت ۴۰ خودرو به‌صورت رایگان، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر طبق تعرفه هتل، صرافی، سونا، تاکسی سرویس، کافی‌نت، خدمات تهیه بلیط، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، فضای سبز، فروشگاه، کافی‌شاپ و جکوزی اشاره کرد.

۷. هتل سفیر اصفهان

هتل سفیر اصفهان یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره اصفهان است که در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز و در سال ۱۳۹۵ نیز به‌منظور ارتقای سطح کیفی خدمات بازسازی شد. این هتل در نزدیکی بازار سنتی هنر، خیابان چهارباغ، مجموعه عباسی و میدان نقش جهان واقع شده است؛ بنابراین یکی از مزایای مهم آن دسترسی آسان به این مکان‌های تاریخی و مهم شهر اصفهان است. این هتل شش طبقه ۱۰۰ اتاق دارد که می‌توانید برای رزرو اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته بدون پنجره، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته رویال، سوئیت یک خوابه دو نفره، اتاق سه تخته بدون پنجره، اتاق سه تخته، آپارتمان دو خوابه چهار نفره و سوئیت چهار نفره رویال اقدام کنید.

از جمله مزایای ویژه هتل سفیر اصفهان می‌توان به رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفر، اینترنت نامحدود رایگان در لابی، استخر طبق تعرفه هتل، صندوق امانات، فروشگاه، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، کرایه اتومبیل بدون راننده، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی‌شاپ، خودپرداز و صرافی اشاره کرد.

۸. هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی، نام هتلی در اصفهان است که در سال ۱۳۵۴ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت. این هتل که پیش‌تر با نام داریوش فعالیت می‌کرد، دارای امکانات مناسبی جهت اقامت گردشگران است. این مجموعه اقامتی در ابتدای چهارباغ پایین پایین و حوالی میدان امام حسین قرار دارد. هتل پیروزی در پنج طبقه ساخته شده و دارای ۹۵ اتاق است. قیمت اتاق‌های این هتل از شبی ۲.۹۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود.

فاصله این هتل اصفهان با جاذبه‌های تاریخی اصفهان بسیار کم است؛ به طوری که برای رسیدن به کاخ هشت‌بهشت، ۵۰۰ متر، برای رسیدن به کاخ چهل ستون اصفهان یک کیلومتر و برای رسیدن به سی و سه پل باید ۲ کیلومتر را طی کنید. همچنین برای رسیدن به این هتل از راه‌آهن و فرودگاه، باید مسافت ۲۳ و ۲۵ کیلومتری را طی کنید. هتل پیروزی دارای امکاناتی نظیر اینترنت نامحدود و رایگان در لابی، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، ترانسفر رایگان فرودگاهی، کافی‌شاپ، رستوران، تاکسی‌سرویس و... بوده که گردشگران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

۹. هتل آوین اصفهان

اگر قصد رزرو هتل در اصفهان را دارید و برایتان قیمت و پاکیزگی مهم است، هتل آوین از جمله بهترین انتخاب‌ها است. این هتل که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد، دارای دو طبقه و ۷۰ اتاق است و لوکیشن مناسبی دارد که رفت و آمد را برای مسافران آسان خواهد کرد. امکانات رفاهی هتل آوین شامل پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، رستوران، کافی‌شاپ، باشگاه بدنسازی، صندوق امانات، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، خدمات تور و... می‌شوند.

۱۰. هتل ونوس اصفهان

یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره اصفهان با امکانات بسیار مناسب و هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه، هتل ونوس است. این هتل در سال ۱۳۹۰ تأسیس شد و در سال ۱۳۹۶ یکبار مورد بازسازی قرار گرفت. مساحت این هتل بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع بوده و این بنا در هفت طبقه و ۵۸ اتاق ساخته شده است. حداقل هزینه برای هر شب اقامت در این هتل، ۱.۱۵۰ میلیون تومان است.

این اقامتگاه در خیابان آمادگاه، حدفاصل چهارراه گلدسته و چهارراه فلسطین واقع شده که مسافران با طی مسافتی یک کیلومتری به کاخ عالی‌قاپو، ۱.۵ کیلومتری به سی و سه پل و دو کیلومتری به پل خواجو می‌رسند. پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان و نامحدود لابی، استخر و جکوزی، اتاق چمدان، صرافی، خدمات ماساژ، کافی‌شاپ، رستوران و... از جمله امکاناتی است که درون این اقامتگاه رفاهی قرار دارد و گردشگران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

نظرات شما