صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 01
کد خبر: ۳۸۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۱۰ مهر ۱۴۰۳

آخرین خبر از جنگ لبنان | رژیم اسرائیل: حمله زمینی کردیم | المیادین: دروغ می‌گویند

اخبار حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی از دیشب منتشر، اما خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که تاکنون هیچ نفوذ زمینی از سوی نظامیان صهیونیست در مرز با فلسطین اشغالی صورت نگرفته است.

رویداد۲۴| ارتش رژیم اسرائیل بامداد امروز - سه‌شنبه - از آغاز حمله زمینی و حتی نفوذ به جنوب لبنان خبر داده است. بنا به اطلاعیه آن‌ها نیروی هوایی و توپخانه ارتش اسرائیل در این حمله از نیروی زمینی پشتیبانی می‌کند.

گفتی است، از دیشب رسانه‌ها با اشاره به تجمع تانک‌ها و خودرو‌های زرهی رژیم اسرائیل در نزدیکی مرز لبنان و البته با استناد به اظهارات تلویحی برخی چهره‌های سیاسی، از حمله زمینی قریب‌الوقوع این رژیم به جنوب لبنان خبر داده بودند.

حالا تسنیم در گزارشی از ناکامی این حمله نوشته و به گزارش المیادین استناد می‌کند.

حمله‌ای که ناکام ماند؟

بنا به گزارش تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد با مقاومت لبنان زمینگیر شده و طرح اولیه آن‌ها ها تا این لحظه در پیشروی زمینی به خاک لبنان با شکست مواجه شد.

در ادامه این گزارش آمده است، رژیم صهیونیستی با تشدید حملات هوایی و توپخانه‌ای و گسترش دامنه حملات به ضاحیه و دیگر مناطق جنوب لبنان سعی در پشتیبانی از نیرو‌های نظامی خود برای نفوذ به خاک لبنان را داشت که این تلاش‌ها با حملات موشکی مقاومت لبنان به مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی ناکام ماند.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله لبنان چند موشک به سمت نوار مرزی محل تجمع نظامیان صهیونیست شلیک کرده است.

منابع صهیونیستی اذعان کردند که طی ۴۰ دقیقه، ۳۵ موشک از خاک لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که تاکنون هیچ نفوذ زمینی از سوی نظامیان صهیونیست در مرز با فلسطین اشغالی صورت نگرفته است.

به گفته این منابع، آنچه رسانه‌های صهیونیستی درباره پیشروی زمینی در نزدیکی منطقه مرزی لبنان با فلسطین اشغالی گزارش می‌دهند، دروغ و بی اساس است.

مقاومت لبنان بامداد امروز با شلیک ده‌ها موشک به شمال فلسطین اشغالی مواضع نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف را درهم کوبید و مانع از نزدیک شدن نظامیان صهیونیست به مرز‌های لبنان شد.

ارتش رژیم اسرائیل مدعی است که عملیات زمینی با هدف بازگرداندن ساکنان شمال به خانه‌هایشان انجام می‌شود. مقاومت لبنان بار‌ها تاکید کرده تا زمانی که تجاوز صهیونیست‌ها به غزه موقف نشود جبهه شمال همچنان فعال خواهند ماند و این منطقه برای بازگشت شهرک نشینان صهیونیست به خانه‌هایشان ناامن خواهد بود.

نظرات شما