صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 02
کد خبر: ۳۸۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳

هشدار جدی پزشکیان به اسرائیل پیش از سفر به قطر: دست از جنایت بر ندارید، عکس‌العمل‌ها سخت‌تر می‌شود + فیلم

پزشکیان با اشاره به گفتگو‌های خود با کشور‌های آسیایی درباره مسائل امنیتی گفت: امیدواریم که دشمنان را از طمع ایجاد شورش در خاورمیانه دور کنیم.

رویداد۲۴| مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور پیش از عزیمت به قطر توضیحاتی درباره اهداف سفر خود ارائه کرد و گفت: این سفر به دعوت رسمی امیر محترم قطر شکل می‌گیرد و قرار است در مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا شرکت کنیم.



وی افزود: در این سفر ۲ هدف را دنبال می‌کنیم؛ نخست اینکه با هدف دولت قطر گفتگو‌هایی در زمینه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اجتماعی و سرمایه‌گذاری داشته باشیم و تفاهم‌نامه‌هایی امضا خواهد شد.

پزشکیان همچنین گفت: گفتگو درباره وضعیت منطقه و اینکه کشور‌های اسلامی در این زمینه چه همکاری‌هایی داشته باشند، انجام خواهد شد.

رئیس جمهور ادامه داد: در مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا با کشور‌های آسیایی درباره وضعیت بحرانی منطقه و جنایات اسرائیل و عدم پایبندی به قوانین بین‌المللی و هدف قرار دادن انسان‌های بی‌گناه گفتگو خواهیم کرد.

پزشکیان در ادامه گفت: با کشور‌های آسیایی درباره مشکلات و مسائل امنیتی صحبت خواهیم کرد و امیدواریم که به وحدت انسجام لازم برسیم و دشمنان را از طمع ایجاد شورش در خاورمیانه دور کنیم.

نظرات شما