صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 03
کد خبر: ۳۸۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳

رایزنی پزشکیان با هیات حماس در قطر؛ هر خطای دیگر صهیونیست‌ها پاسخ کوبنده‌تری دارد

پزشکیان گفت: استمرار جنایات رژیم صهیونیستی منجر به پاسخ قاطع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران شد و قطعاً این رژیم در صورت ارتکاب کوچک‌ترین خطای دیگری، پاسخی به‌مراتب کوبنده‌تر و محکم‌تر دریافت خواهد کرد.

رویداد۲۴| مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان که دیروز راهی قطر شد در ادامه برنامه‌های سفر دوروزه خود دیشب با هیئت عالی‌رتبه حماس دیدار و گفتگو کرد.

پزشکیان با اشاره به وعده دروغ کشور‌های غربی برای دعوت ایران به خویشتن‌داری و عدم پاسخ به ترور شهید هنیه در ازای آتش‌بس و توقف کشتار مردم بی‌گناه در غزه، گفت: «استمرار جنایات رژیم صهیونیستی منجر به پاسخ قاطع نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران شد و قطعاً این رژیم در صورت ارتکاب کوچک‌ترین خطای دیگری، پاسخی به‌مراتب کوبنده‌تر و محکم‌تر دریافت خواهد کرد.»

درویش رئیس دفتر سیاسی حماس: ما امروز در مرکز ثقل جهان و مرکز تمدن‌های دینی و الهی هستیم و بدون شک هر کس بر این منطقه سیطره یابد، نقش و تأثیر به سزایی بر کل جهان خواهد داشت.

خالد مشعل عضو دفتر سیاسی حماس: عملیات غرورآفرین نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دستاورد‌های بزرگی داشت که شاید مهمترین آن‌ها ترمیم و احیای بازدارندگی جبهه مقاومت بود.

منبع: فارس
نظرات شما