صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 03
کد خبر: ۳۸۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳

پزشکیان از حکم بازداشت برای شهروند اهل گرمسار خبر دارد؟

علی‌اصغر شفیعیان فعال رسانه‌ای نزدیک به دولت نوشته که اقدام دادستانی گرمسار با هماهنگی پرشکیان نبوده و رئیس جمهور از این موضوع خبر ندارد.

رویداد۲۴| علی‌اصغر شفیعیان فعال رسانه‌ای نزدیک به دولت نوشته که اقدام دادستانی گرمسار با هماهنگی پرشکیان نبوده و رئیس جمهور از این موضوع خبر ندارد. اما ماجرا چیست؟
در پی حمله موشکی ایران به اسرائیل و تجمع برخی مردم در خیابان‌ها برای ابراز شادمانی، ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که فرد اهل گرمسار در آن می‌گفت: «وقتی برادران آقای پزشکیان براداران ما را کشتند، برادران ما هم برادران آقای پزشکیان را کشتند؛ به آقای پزشکیان تسلیت عرض می‌کنیم».
یک فرد دیگر هم در این ویدیو می‌گفت: «نه ما به آقای پزشکیان تسلیت نمی‌گوییم، انشالله پیراهن مشکی تن کرده و سر قبر برادرانش می‌رویم».
بعد از آن بود که خبرگزاری دولتی ایرنا از صدور حکم بازداشت این فرد خبر داد.
وحید محمدی دادستان گرمسار گفته بود: «این حرکت به نوعی تشویش اذهان عمومی تلقی و با فرد یا افراد متخلف برخورد قاطع می‌شود.»
وی تاکید کرد: «بنا بر قانون، دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرد و فرد متخلف توسط اداره اطلاعات گرمسار شناسایی و تا صدور حکم قطعی، بازداشت خواهد شد.»
صدور حکم برای این فرد، اما با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه داشت و برخی هم به این نکته اشاره کردند که مسعود پزشکیان از این ماجرا خبر ندارد. توییت علی‌اصغر شفیعیان فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب در همین راستا است.

نظرات شما