صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 06
کد خبر: ۳۸۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

سردار نقدی: جوانان پاشنه در دفتر ما را کنده‌اند که اعزام شوند اما جبهه مقاومت درخواستی ندارد

سردار نقدی می‌گوید: آمریکا بزرگ‌ترین بازنده این جنگ است، زیرا آینده خود را به این رژیم پوشالی گره زده است و خداوند عقل محاسبه‌گری را از آمریکا گرفته است.

رویداد۲۴| جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور رئیس ستاد، سردار محمدرضا نقدی، روز یکشنبه ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

در این نشست سردار نقدی ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، گفت: بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) درود می‌فرستیم که پرچم آزادگی را برداشت و دشمنان آزادی بشریت را معرفی کرد.

وی افزود: القابی که امام به رژیم صهیونیستی و آمریکا دادند امروز بیشتر از همیشه برای مردم‌جهان لمس می‌شود.

نقدی بیان کرد: وحشی‌ترین حکومت و دشمن اصلی بشریت، القابی بود که امام با آن آمریکا را معرفی کردند.

رئیس ستاد مرکزی برگزاری بزرگداشت ۱۳ آبان گفت: اسرائیل اولاد نامشروع آمریکا است که این روز‌ها مردم جهان این موضوع به خوبی لمس می‌کنند.


نقدی مطرح کرد: بیشتر از ۳۰۰میلیارد دلار برای سرپا نگهداشتن رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا کمک شده است؛ اگر مسلمانان با این رژیم تنها بودند، کار رژیم به آخر آبان ۱۴۰۲ هم نمی‌کشید.

وی گفت: چندیدن بار آذوقه و پول‌های رژیم تمام شد، اما آمریکا به آن‌ها پول تزریق کرد و این رژیم را زنده نگهداشت.

رئیس ستاد مرکزی برگزاری بزرگداشت ۱۳ آبان گفت: همه جهان غرب و در راس آن آمریکا به سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند؛ لذا امروز مردم مظلوم منطقه و‌مقاومت دارند با آمریکا می‌جنگند که پیاده نظام آن رژیم صهیونیستی است.

نقدی افزود: این تحلیل که نتانیاهو برای دفاع از شخص خودش دارد جنگ می‌کند، تحلیل درستی نیست، بلکه دارد برای منافع آمریکا میجنگد.

وی ادامه داد: امروز بشریت به خوبی دشمن خود را می‌شناسد، رژِیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در بیروت نیرو‌های امدادی را می‌کشند که از این اقدام، جنایتکارانه‌تر نداشتیم.

نقدی تاکید کرد: آمریکا بزرگ‌ترین بازنده این جنگ است؛ زیرا آینده خود را به این رژیم پوشالی گره زده است و خداوند عقل محاسبه گری را از آمریکا گرفته است.

وی افزود: تنها نکته‌ای که بُعد میدانی دارد، همین جنایت‌ها است، در صحنه راهبردی، مقاومت برنده این مبارزه است و بیداری سراسر جهان را فرا گرفته است.

نقدی بیان کرد: امروز ۹۰ درصد دانشجویان راضی نیستند تبعیت آمریکایی بگیرند و قطعا این یک شکست راهبردی برای آمریکا است.

وی عنوان کرد: ۱۳ آبان امسال مقارن با چهلم مجاهد کبیر سید حسن‌نصر الله است؛ جوان‌هایی پاشنه دفتر ما را کندند که ما را اعزام کنید، اما فرماندهان جبه مقاومت احساس کمبودی ندارند که از جوانان ما نیرو بخواهند، اما اینجا میتوانیم انزجارمان را از آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیست به خوبی نشان دهیم.

نظرات شما