صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 06
کد خبر: ۳۸۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۱۵ مهر ۱۴۰۳

معرفی بهترین خط تولید انواع بسته بندی کیسه و گونی

کیسه پلی اتیلنی جزوه محصولات پرکاربردی است که در صنایع کشاورزی، غذایی، بسته بندی کودهای شیمیایی، لبنیاتی، چسب پودری، مواد شیمیایی، خوراک آبزیان، غذای دام و طیور، پودرهای رنگی و مواد پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رویداد۲۴ کیسه و گونی های پلی اتیلنی نسبت به نفوذ قارچ‌ها و باکتری‌ها می‌توانند از خود مقاومت داشته باشند و قابلیت اضافه کردن یکسری ویژگی‌ها مثل مقاومت در برابر نور آفتاب را میتوان به آنها اضافه کرد.

مجموعه بسپار استور بعنوان یکی از تولید کنندگان گونی سه لایه پلی اتیلنی صنعتی با دوخت آب‌بندی قابلیت ارایه خدماتی از جمله طراحی و چاپ را برای سفارشات صادراتی و داخلی را با پیشرفته‌ترین تکنولوژی دارا می‌باشد.


کیسه و گونی پلی اتیلنی
کیسه پلی اتیلنی با نام دیگر کیسه پتروشیمی هم شناخته می‌شود. این محصول دارای مقاومت بالایی است، از اینرو جهت بسته بندی محصولات سنگین بسیار مناسب است. تولید کیسه پلی اتیلنی به صورت تک لایه، دولایه و چند لایه با چاپ 1 تا 12 رنگ در ابعاد و ضخامت گوناگون برای مشتریان عزیز در مجموعه بسپار استور امکان پذیر است.

بسپار استور تولید و چاپ کیسه بسته بندی پلی اتیلن سه لایه در ایران، برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

برای بسته بندی محصولات از سبک‌ترین تا سنگین‌ترین وزن یعنی از 1 تا 50 کیلوگرم، میتوان از محصولات پلی اتیلنی استفاده کرد. بنا به درخواست مشتری با در نظر گرفتن شرایطی مثل نوع محصول، میزان نفوذ رطوبت، نفوذ آفتاب، شرایط انبارداری و مدت زمان آن ضخامت تعیین می‌شود. معمولا بین 130 الی 200 میکرون ضخامت آن در نظر گرفته می‌شود.

انواع کیسه و گونی پلی اتیلنی شامل 2 مورد می‌باشند:
1- کیسه پلی اتیلنی
2- کیسه پلی اتیلنی سه لایه
مدل 3 لایه، به صورت بغل کاست و ته دوخت می‌باشد که دارای ضخامت بالا هستند و انتخاب مناسبی برای بسته بنذی اجسام سنگین می‌باشد.

تفاوت کیسه پلی اتیلنی با کیسه پلی پروپیلنی در چیست ؟
پلی اتیلن و پلی پروپیلن هر دو پلیمر یا درشت مولکول هستند که تفاوت آنها از نظر شیمیایی در ساختار کربنی این محصولات است. پلی اتیلن از یک کربن و دو مولکول هیدروژن تشکیل شده اما پلی پروپیلن یا PP ساختار پیچیده تری را دارد.
پلی پروپیلن:
- مقاومت بالاتر
- خاصیت کشسانی بهتر
- مقاومت فیزیکی بالاتر
- ضایعات کمتر در زمان تولید
- مقاومت نسبت به تغییرات دمایی ( سرما و گرما)
پلی اتیلن:
- چاپ پذیری بالاتر
- جرقه‌گیری بهتر
- ضایعات بیشتر در زمان تولید



کاربرد گونی پلی اتیلنی
• بسته بندی مواد پودری
• بسته بندی فله خوراک دام و طیور
• محصولات دارویی و بهداشتی
• کاشی و سرامیک
• پودر چسب
• خاک، کود و سموم کشاورزی
• صنایع غذایی و لبنیاتی
• حبوبات و برنج

نوع دوخت در کیسه پلی اتیلنی
از آنجایی که این کیسه اغلب جهت بسته بندی محصولات سنگین وزن مورد استفاده قرار میگیرند، کیفیت مواد اولیه بکار رفته در زمان تولید از اهمیت بالایی برخوردار است. پس از چاپ مرحله لمینشن باید انچام شود تا دوخت‌پذیری کار چندین برابر گردد. اغلب لایه لمینتی از جنس پلی استر انتخاب می‌شود تا مقاومت چندین برابر گردد.

چه نوع روش چاپی روی کیسه پلی اتیلنی امکان پذیر است؟
در مجموعه بسپار استور صفر تا صد تولید کیسه و گونی های پلی اتیلنی با بالاترین کیفیت ممکن انجام می‌گیرد. از مرحله طراحی تا تولید کلیشه، تهیه مواد اولیه با کیفیت و تولید با بکارگیری دستگاه‌های پیشرفته چاپی صورت میگیرد.
روش چاپی مناسب به روی بسته بندی‌های پلی اتیلنی از نوع فلکسو است. فلکسو به دو صورت سیلندر و استک انجام می‌شود. در دستگاه چاپی فلکسو سیلندر مرکز امکان چاپ تا 8 رنگ وجود دارد. به ازای هر رنگ به روی طراحی باید کلیشه تولید شود نوع این کلیشه ژلاتینی است. دستگاه چاپ فلکسو استک قابلیت چاپ تا 4 رنگ را دارد و در آن از کلیشه ژلاتینی آنالوگ استفاده می‌شود.قیمت نهایی کار تحت تاثیر عوامل مختلفی است که بعنوان مشتری بهتر است از جزییات آن آگاه باشید.
• تعداد رنگ
• اجرت چاپ
• نوع رنگ و حلال
• میزان مصرف رنگ
به صورت مستقیم در قیمت چاپی تاثیرگذار هستند.




5 تولید کننده برتر کیسه پلی اتیلنی:
از جمله شرکت‌های تولید کننده کیسه پلی اتیلنی در تهران میتوان به:
- بسپار استور
- بسپار نگار ویرا
- سانیا پلاست
- پک پلیمر
- سانیا مارکت
اشاره کرد.

نظرات شما