صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 07
کد خبر: ۳۸۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۵ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

وعده صادق ۳ به روایت «کیهان»

کیهان نوشت: معتقدم حضور بی‌نظیر مردم مؤمن و انقلابی و ولایتمدار در نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب و بیانات حکیمانه و نورانی و مقتدرانه معظم‌له و خطبه عربی برای ملل مسلمان و حضور شجاعانه عراقچی وزیر خارجه در بیروت وعده صادق ۳ بود.

رویداد۲۴| روزنامه کیهان در شماره امروز و در ستون «کیهان و خوانندگان» نوشته: «معتقدم حضور بی‌نظیر مردم مؤمن و انقلابی و ولایتمدار در نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب و بیانات حکیمانه و نورانی و مقتدرانه معظم‌له و خطبه عربی برای ملل مسلمان و حضور شجاعانه عراقچی وزیر خارجه در بیروت وعده صادق ۳ بود.»
این تنها وصفی نیست که خوانندگان کیهان از نماز جمعه اخیر کرده‌اند. یک خواننده دیگر نوشته: «نماز جمعه ۱۳ مهرماه تهران پایتخت کشورمان به نوعی مباهله انقلاب بود. امام خامنه‌ای این عزیزتر از جانمان با عزیز‌ترین کسان خودش (امت) از زن و مرد، جوان تا بزرگسال به زیر آسمان رفت تا حقانیت راه انقلاب را درست مثل اجداد طاهرینش نشان بدهد.»
خواننده دیگری هم نوشته: «نماز جمعه این هفته تهران در حقیقت غدیر‌خم انقلاب اسلامی بود که مردم تهران با حضور چند میلیونی خود به نمایندگی از مردم سایر شهرستان‌های کشور با نایب امام زمان تجدیدبیعت کردند. خدا را شکر. خدا را شکر. خدا را شکر. سجده شکر به جا می‌آوریم. حقاً امام راحل این مردم را خوب شناختند که فرمودند از دوران رسول‌الله و امیرالمؤمنین و امام حسن مجتبی علیه‌السلام برترند.»

نظرات شما