صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 07
کد خبر: ۳۸۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

زن و شوهری در لارستان ۴ عضو خانواده همسایه را به قتل رساندند

قاتلی که با همکاری همسرش، ۴ نفر از اعضای یک خانواده را به قتل رسانده بودند در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.


رویداد۲۴| قاتلی که با همکاری همسرش، ۴ نفر از اعضای یک خانواده را به قتل رسانده بودند در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه شب گذشته در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در یکی از محله‌های شهر لارستان، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

ماموران به محل حادثه اعزام و پس از تحقیقات مطلع شدند که فردی به همراه همسرش به انگیزه سرقت، مادری ۴۱ ساله و چهار فرزند ۱۳،۷،۶ و ۱۴ ساله‌اش را که در همسایگی وی سکونت داشتند، به منزل دعوت می‌کند و پس از بستن دست و پاهایشان، ۴ نفر از آنان را با سلاح سرد به قتل می‌رساند.

در همان لحظات اولیه قاتل ۳۲ ساله در منزلش دستگیر و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد همسر قاتل، پسر ۱۳ ساله مقتول را با خودرو از لارستان خارج کرده است.

سریعا طرح مهار اجرا و عوامل انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی خودرو را توقیف و ضمن دستگیری راننده ۲۴ ساله، پسر بچه ۱۳ ساله را درحالی که دست و پاهایش بسته و در صندوق عقب خودرو بود، صحیح و سالم آزاد کنند.

همچنین در بازرسی از منزل قاتل یک قبضه سلاح کمری، یک قبضه وینچستر با مهمات مربوطه و ۲ قبضه سلاح سرد از نوع قمه و چاقو کشف و متهمان انگیزه خود از این اقدام را سرقت طلاجات مقتول (مادر ۴۱ ساله) اعلام کردند.

نظرات شما