صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 07
کد خبر: ۳۸۶۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۵ - ۱۶ مهر ۱۴۰۳

۳ برادر افغانی، جوان تهرانی ۲۸ ساله را کشتند

عامل اصلی قتل جوان ۲۸ ساله در میدان خراسان اعتراف کرد.

رویداد24| شامگاه ۲۷ تیرماه امسال کارکنان بیمارستانی در میدان خراسان خبر مرگ مشکوک مرد ۲۸ ساله ای را به ماموران انتظامی گزارش دادند.

با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور بازپرس محسن اختیاری از شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران در بیمارستان تحقیقات اولیه را آغاز کردند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد مرد جوان در درگیری با ۳ برادر اتباع با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

عروس خانواده که در محل حاضر بود در بیان جزئیات حادثه بیان کرد: همسرم برای مأموریت کاری به خارج از تهران رفته بود. چند روزی بود که با همسایه‌های طبقه پایین به دلیل رعایت نکردن نظافت و پرداخت پول شارژ ساختمان درگیری لفظی داشتیم. امروز برای تذکر به آنها به طبقه پایین رفتم، اما با برخورد شدید ۳ پسر همسایه روبرو شدم. پس از تماس با همسرم، او برادرش را به خانه ما فرستاد.

او در ادامه افزود: دوباره همان ۳ پسر همسایه بیرون آمدند و با برادر شوهرم درگیر شدند. در یک لحظه یکی از آنها چاقو را از آشپزخانه برداشت و به قفسه سینه برادرشوهرم ضربه زد. همسایه‌های دیگر به کمک مان آمدند و به اورژانس زنگ زدند، اما متأسفانه برادر شوهرم جان خود را از دست داد.

تیم جنایی با مشخص شدن هویت عاملان قتل آنها را دستگیر کردند اما ۳ متهم منکر وارد کردن هرگونه ضربه ای با چاقو به بدن مقتول شدند.

۲ مردادماه، ۳ برادر و یکی از دوستانشان که در زمان وقوع جنایت آنها را همراهی می‌کرد، در برابر بازپرس حاضر شدند و همچنان منکر قتل شدند.

با این حال، زن برادر مقتول همچنان بر اظهارات خود مبنی بر مشاهده قتل توسط یکی از این سه برادر تأکید دارد.

صبح امروز ۱۶ مهر ماه بعد از گذشت نزدیک به ۸۰ روز از وقوع قتل یکی از متهمان دستگیر شده به قتل اعتراف کرده و بیان کرد: در زمان وقوع درگیری چاقویی را از منزل مقتول برداشتم و ضربه ای را به قفسه سینه اش وارد کردم.

قاتل در خصوص آلت قتل گفت: بعد از وارد کردن ضربه ترسیده بودم و چاقو را در میان مواد غذایی در فیریزر خانه ام مخفی کردم.

با اعترافات متهم اصلی مظنونان پرونده با دستور بازپرس اختیاری به اداره دهم پلیس منتقل شدند و تحقیقات بیشتر در خصوص دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا
نظرات شما