صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 08
کد خبر: ۳۸۶۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۹ - ۱۷ مهر ۱۴۰۳

اتهام‌زنی کیهان به حامیان FATF؛ وسط جنگ میخواهند به رژیم صهیونیستی خدمت کنند

کیهان معتقد است که حامیان FATF دنبال خدمت به رژیم صهیونیستی و تضعیف محور مقاومت هستند، لذا طرح دوباره این بحث را مشکوک می‌خواند.

رویداد۲۴| روزنامه کیهان که معتقد است حامیان پیوستن به FATF نمی‌فهمند - مودبانه‌اش اینکه متوجه نیستند - در یادداشتی مفصلا از اهمیت رسانه و نقش بازدارندگی در میانه جنگ نوشته است.
دست آخر، اما به اینجا رسیده که «حالا درست وسط بزرگ‌ترین نبرد بین حق و باطل - که به اعتقاد بسیاری قرار است سرنوشت خیلی چیز‌ها از جمله سرنوشت منطقه را تعیین کند - عده‌ای مجددا بحث FATF (گروه ویژه اقدام مالی) را به میان کشیده‌اند و این موضوع چند روزی است، از دهان و قلمشان نمی‌افتد.»
این روزنامه اصولگرا با اشاره به اینکه «یکی از مهم‌ترین دلایل مخالفان FATF این است که تعریفی که «گروه ویژه اقدام مالی» از تروریسم دارد، با تعریفی که ما از تروریسم داریم، تفاوت دارد. طبق تعریف آنها، سپاه پاسداران خودمان، حزب‌الله لبنان و مبارزان فلسطینی تروریست هستند! ضمن اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز نفوذ شدیدی در این گروه ویژه دارند» نوشته: «آیا به میان کشیدن مبحث منسوخ و خطرناکِ FATF که در دولت آقای روحانی ۳۹ خواسته از ۴۱ خواسته آن به اجرا گذاشته شده و تبعات خسارت‌بار آن هنوز حس می‌شود، وسط یک جنگ بزرگ، ترکیبی و سرنوشت‌ساز، اتفاقی است؟! عده‌ای در ایران - یا از سر بی‌خبری یا هر دلیل دیگری - تلاش‌های مشکوکی را برای احیای این مسئله مُرده آغاز کرده‌اند که هدف اول و آخر آن - چه بدانند و چه ندانند - تضعیف محور مقاومت وسط جنگ است. خدمت به رژیم صهیونیستی، از این واضح‌تر؟!»

نظرات شما