صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 09
کد خبر: ۳۸۶۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۱۸ مهر ۱۴۰۳

معنای اعطای نشان فتح به سردار قاآنی چیست؟

سردار قاآنی از رهبری نشان فتح خواهد گرفت و عبدالله گنجی در واکنش به این خبر نوشته: معنایش این است که جریان مقاومت با شهادت شهید سلیمانی، در همان تراز بالنده به پیش می‌رود.

 

رویداد۲۴| سردار ابراهیم جباری مشاور فرمانده کل سپاه امروز در حاشیه کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: «سردار قاآنی» فرمانده نیروی قدس در سلامت کامل هستند و ان‌شاءالله در روز‌های آینده از حضرت آقا نشان فتح دریافت می‌کنند.

این نشان درحالی به سردار قاآنی داده می‌شود که طی هفته‌های گذشته شاهد انتشار شایعات بسیاری درباره سلامت وی بودیم. تکذیب شایعات نیز درحالی صورت گرفت که این سردار سپاه در هیچ مراسمی شرکت نکرد. حالا، اما قرار است از دست رهبری نشان فتح بگیرد تا دفتر این شایعات کاملا بسته شود.

عبدالله گنجی در تفسیر اعطای این نشان به وی نوشته: «اینکه سردار قاآنی نیز از فرمانده کل قوا مدال فتح دریافت می‌کند معنایش این است که جریان مقاومت با شهادت شهید سلیمانی، در همان تراز بالنده به پیش می‌رود و سردار قاآنی نقش اساسی در این بالندگی و عدم افول جبهه مقاومت داشته است. خدا قوت سردار!»

نظرات شما