صفحه نخست

سیاسی

جامعه و فرهنگ

اقتصادی

ورزشی

گوناگون

عکس

تاریخ

فیلم

صفحات داخلی

پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 10
کد خبر: ۳۸۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۱۹ مهر ۱۴۰۳

اختلاف زاکانی و سازمان بازرسی کل کشور به بیت رهبری رسید؟

بر اساس اخبار غیر رسمی و شنیده‌ها علیرضا زاکانی، شهردار تهران حدود ۱۰ صفحه‌ای نامه به بیت آیت‌الله خامنه‌ای نوشته و از محمد مهدی بلندیان و سازمان بازرسی کل کشور شکوه کرده است.

رویداد۲۴| روز گذشته جلسه‌ای در سازمان بازرسی کل کشور با حضور ۱۰ تن از اعضای شورای شهر تهران برگزار شده و موضوع مورد بحث این جلسه «قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری با چین» بوده است. سوده نجفی، علی‌اصغر قائمی، نرجس سلیمانی، سیدجعفر تشکری‌هاشمی، ناصر امانی، سیدجعفر شربیانی و مهدی اقراریان از جمله این اعضای شورای شهر هستند که در جلسه حضور داشتند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که علیرضا زاکانی، شهردار تهران به همراه لطف‌الله فروزنده، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز دعوت بودند، اما علیرضا زاکانی و لطف‌الله فروزنده در این جلسه حاضر نشدند و تنها محسن هرمزی به تشریح این قرارداد برای حضار پرداخته است.

طبق شنیده‌ها یکی از اتفاقاتی که اخیرا رخ داده این است که علیرضا زاکانی، شهردار تهران حدود ۱۰ صفحه‌ای نامه به بیت آیت‌الله خامنه‌ای نوشته و از محمد مهدی بلندیان و سازمان بازرسی کل کشور شکوه کرده است. البته که این شکوائیه بی‌پاسخ نمانده و سازمان بازرسی کل کشور نیز حدود ۳۰ صفحه نامه را در پاسخ به بیت آیت‌الله خامنه‌ای ارسال کرده است.

نظرات شما